اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

شهدای گمنام اسطوره‌های انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گچساران گفت: شهدای گمنام اسطوره‌های همیشه ماندگار انقلاب اسلامی ایران و یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس هستند.

شهدای گمنام اسطوره‌های انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی صبح امروز در مراسم غبارروبی و ادای احترام کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به مضجع شریف شهدای گمنام در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: هر چه داریم از برکت روح قدسی امام راحل(ره) و ایثارگری‌های فرزندان غیور این مرز و بوم قهرمان‌پرور است.

* یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد گچساران نمادی ماندگار در کشور است

امام جمعه موقت گچساران و رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ابراز داشت: حضور مردم کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاهیان در صحنه‌های حساس نشان از درک بالا و موقعیت‌سنجی هوشمندانه آن‌ها است.

کرمی با اشاره به از خود گذشتگی‌های مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: برکات فراوانی از این حضور غیرتمندانه شامل حال کهگیلویه و بویراحمد و کشور شده است.

وی وجود یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران را سمبل حرمت والای این دانشگاه به آرمان‌های شهدا عنوان کرد.

این مقام دینی و علمی گچساران بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با ایجاد یادمان شهدای گمنام با معماری زیبا و فضای مناسب حرمتی را برای این عزیزان قائل شده و یک نماد ماندگار در سطح کشور خلق کرده است.

کرمی افزود: یاد و خاطره شهدا همواره روحیه ایثارگری و کار خداپسندانه را در دل افراد زنده نگه می‌دارد و سبب دوری از دل‌مشغولی‌های دنیوی می‌شود.

* گمنامی شهدا اوج اخلاص آنان است

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: شهدای گمنام سمبل بسیار خوبی برای همه هستند تا ما بدانیم آن‌هایی که جان ارزشمند خود را برای این مرز و بوم اسلامی گذاشتند، نخواستند که حتی نامشان مشخص شود.

کرمی گمنام‌بودن این شهدای گرانقدر را اوج اخلاص و از خود گذشتگی آنان توصیف و بر عمل به آرمان‌های والای شهیدان تأکید کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی یادآور شد: در حال حاضر همه اقشار مردم و به ویژه دانشگاهیان باید در ترویج نامگذاری‌های مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته و امسال که رویکرد اقتصادی هم دارد همواره تلاش کنند.

کرمی نهادینه‌کردن فرهنگ کاربردی کردن این نامگذاری‌ها در جامعه را بسیار مهم دانست و از دانشگاهیان خواست تا در این زمینه برنامه‌های مطلوبی ارائه دهند.

به گزارش فارس در این مراسم اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون شده در این واحد دانشگاهی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول