اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

پس از برگزاری تظاهرات نمایشی طرفداران "عمرسلیمان"

عامل اطلاعاتی مبارک با تغییر موضع نامزد مجدد انتخابات ریاست جمهوری مصر شد

خبرگزاری فارس: "عمر سلیمان" رئیس سابق سرویس اطلاعات و امنیت مصر پس از اعلام عدم نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، روز گذشته رسما اعلام کرد برای نامزدی در این انتخابات نام‌نویسی می‌کند.

عامل اطلاعاتی مبارک با تغییر موضع نامزد مجدد انتخابات ریاست جمهوری مصر شد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی السعودیه الان، "عمر سلیمان" بعد از ظهر روز گذشته و به دنبال تظاهرات نمایشی طرفدارانش برای نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور و پس از بارها تغییر موضع، با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد، جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری مصر نام‌نویسی می‌کند.

در بیانیه وارث مبارک آمده است که در پاسخ به درخواست‌های مکرر فرزندان مصر و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب مردمی مصر نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را اعلام می‌کند.

وی یک روز پیش از آن (پنج شنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود، با توجه به شرایط دشوار نامزدی در انتخابات تصمیم گرفته که از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری صرف نظر کند.

انتخابات ریاست جمهوری مصر 23و24 ماه مه (3و4خرداد) برگزار خواهد شد و این اولین انتخابات ریاست جمهوری از زمان سرنگونی رژیم مبارک در فوریه سال 2011 بشمار می‌آید.

اعلام رسمی حضور عمر سلیمان در انتخابات ریاست جمهوری مصر در حالی صورت می‌گیرد که بسیاری از مصری‌ها خواستار پیگرد قانونی وی و از اعلام این خبر بسیار خشمگین هستند.

عمر سلیمان در مصر به دلیل قساوت و سنگدلی‌ به "مرد آهنین" معروف است و در زمان تصدی پست ریاست سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی مصر روابط نزدیکی با موساد سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی و سازمان سیا آمریکا داشت.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول