اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌ و بلوچستان:

آهنگ فعالیت‌های فرهنگی با شتاب در سیستان‌ و بلوچستان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آهنگ فعالیت‌های فرهنگی و هنری با بهره گرفتن از تجربه سال گذشته با شتاب در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

آهنگ فعالیت‌های فرهنگی با شتاب در سیستان‌ و بلوچستان ادامه دارد

حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در زمینه نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری یک حرکت هوشمندانه از سوی ایشان بود که ما باید به عنوان متولیان امر فرهنگی جایگاه و نقش خود در تحقق فرمایش ایشان را پیدا کنیم.

وی به فعالیت‌های شش ماه دوم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان شش ماه دوم سال گذشته با بار ترافیکی فعالیت‌های فرهنگی مواجه بود که اگر احساس مسئولیت و تعهد کارکنان این اداره نبود در اجرای برنامه‌ها دچار مشکل می‌شدیم که از تک تک کارمندان صمیمانه تشکر می‌کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای فرهنگ و ارشاد اسلامی یک مجموعه به هم پیوسته هستند که به جامعه نظم و آرایش می‌دهند و فعالیت‌های فرهنگی تولید می‌کنند.

دانشی بیان کرد: متولیان امر فرهنگ در سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت را برای انجام رسالت‌های خود به کار می‌گیرند.

وی به تعیین تکلیف نیروهای روزمزد اشاره کرد و عنوان داشت: سال گذشته تعدادی از همکاران ما قراردادی بودند و به کار معین تغییر یافتند که این توفیق بزرگی است و از لحظات شیرین زندگی من محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سال گذشته با کسری بودجه روبه‌رو بودیم گفت: در نحوه پرداخت اضافه کاری به کارکنان یک تحول اساسی در سال‌ جاری اتفاق می‌افتد.

دانشی ادامه داد: اگر چه سال گذشته با تنگناهای مالی روبه‌رو بودیم اما کارکنان با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، فضای شادی را برای مردم در استان فراهم کردند.

وی با بیان اینکه آهنگ رشد را در فعالیت‌های شخصی و کاری خودمان شتاب دهیم افزود: امسال گام‌های بلندی در راستای ارتقای فرهنگ و هنر در استان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول