به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، با حضور مهندس آذرگون، مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت آبفای استان یزد، سرویس مدیریت گردش کار به سیستم جامع مشترکان استان یزد متصل شد.
معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آبفای استان یزد در این مراسم اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبههای دولت مبنی بر ارائه خدمات به صورت الکترونیک، سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات فروش آب و فاضلاب (سیمافا) در بخشهای عملیاتی کردن سیستم، ارائه خدمات مشترکان تحت وب، اتصال به سرویس مدیریت گردش کار و به اشتراکگذاری اطلاعات و فرآیند با سایر ارگانهای خدماتی مرتبط تسهیم شده است.
علی جعفری افزود: در مهرماه سال 89 بخش عملیاتی اجرا و در آبانماه 90 ارائه نسخه تحت وب انجام و مدیریت گردش کار نیز در بهمنماه سال 1390 به این سیستم متصل شد که امیدواریم در آینده نه چندان دور نسبت به راهاندازی بخش چهارم نیز اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: مرحله چهارم این سیستم نیز قابل اجرایی شدن است.
جعفری عنوان کرد: با توجه به واگذاری بخشهای پذیرش و جوابگویی کلیه فرآیندهای مشترکان به دفاتر پیشخوان، فعالیتهایی از جمله مکانیزه کردن فرآیندها، یکپارچهسازی سیستم، سرویس، فرآیند، شناسایی نقاط قوت و ضعف، بهبود و اصلاح مداوم فرآیند، مانیتورینگ و نظارت بر درخواستها، ایجاد تقویم سازمانی و برنامه کاری به منظور برنامهریزی بهینه و تعریف فرآیندهای شرکت برای ایجاد یکنواختی در ارائه خدمات، بیش از پیش اتصال سرویس فوق را به سیستم جامع ضروری میکرد.
جعفری بیان کرد: مکانیزه کردن مدیریت مشترکان ستاد نظارت بر مشترکان نواحی که جزو لاینفک سیستمهای مکانیزه مشترکان است، با اتصال سرویس فوق امکانپذیر شد و حرکت از لایه جمعآوری، جمعبندی و ارائه اطلاعات (سطح اول) به لایه نظارت، هدف و برنامه فعالیتها (سطح چهارم) آسانتر میکند.
انتهای پیام/صا30/ط4000