اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

حمایت از تولید ملی وابستگی از کالاهای خارجی را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان گفت: باید با توان هرچه تمام‌تر در اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید گام برداریم تا شاهد قطع وابستگی از کالاهای خارجی باشیم.

حمایت از تولید ملی وابستگی از کالاهای خارجی را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد شاهرودی‌حسینی ظهر امروز در دیدار رئیس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با مثبت ارزیابی کردن مجموعه فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ابراز امیدواری کرد: بخش‌های مختلف این سازمان باید با توان هرچه تمام‌تر در اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید گام بردارند تا شاهد قطع وابستگی از کالاهای خارجی باشیم.

وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان شاهد گسترش هرچه بیشتر کیفیت کالاهای تولید داخلی استان شویم و مردم شریف ایران با مصرف کالاهایی با کیفیت داخلی و افزایش صادرات کالاهای ایرانی به بازارهای خارج از کشور به غرور ملی خود خواهند بالید.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بر اهتمام بیشتر سایر مسئولان بر توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کردستان تاکید کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز در این جلسه بر تلاش بیشتر در خصوص اجرایی شدن هرچه بهتر منویات مقام معظم رهبری در سال جاری تاکید کرد.

سیروس شاه‌غیبی گفت: در سال گذشته حجم سرمایه‌گذاری بی‌سابقه‌ای در استان کردستان شکل گرفت که با اجرایی شدن این سرمایه‌گذاری‌ها چهره استان دگرگون می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های مصوب سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان، افزود: تمام طرح‌های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت در حال اجرایی شدن است و در آینده‌ای نزدیک این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در خصوص طرح‌های پایان سال خاطرنشان ساخت: امسال در استان کردستان و به همت مجموعه کارکنان این سازمان و اصناف و بازاریان یک هزار تن میوه و مرکبات در سطح استان توزیع شد که خوشبختانه امسال در خصوص تهیه وتوزیع اقلام اساسی، نمایشگاه‌ها، میوه و مرکبات شاهد شکایات یا گله‌ای از طرف مردم و سایر مسئولان نبوده‌ایم که این بیانگر رضایت مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز 91، افزود: در ایام پایان سال و ایام تعطیلات نوروز 91 بالغ بر 3 هزار و 100 مورد بازرسی شکل گرفته که از این تعداد بازرسی تعداد 219 پرونده با 279 مورد تخلف به ارزش 750 میلیون و 857 هزار ریال تشکیل شد.

شاه‌غیبی دغدغه اصلی مجموعه صنعت، معدن و تجارت کردستان را آسایش و آرامش مردم استان خواند و افزود: در راه دستیابی به این مهم از هیچ کوشش و فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول