اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل وزش توفان‌های گرد و غبار

سلامت مردم هیرمند تهدید می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه هیرمند گفت: به دلیل وزش توفان‌های شدید گرد و غبار، سلامتی مردم شهرستان هیرمند مورد تهدید قرار گرفته است.

سلامت مردم هیرمند تهدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از فرمانداری هیرمند، حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه پیش از ظهر امروز در دیدار با پرسنل شبکه بهداشت و درمان هیرمند به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: به دلیل توفان‌های شدید گرد و غبار، کمبود مواد غذایی مناسب و نبود فضاهای ورزشی، سلامت مردم منطقه هیرمند به نوعی تهدید می‌شود.

وی افزود: ضروری است تا همه مسئولان و مردم با یک حرکت جهادگونه برای سلامتی همه آحاد مردم این منطقه تلاش کنند.

امام جمعه هیرمند بیان کرد: در هفته سلامت فرصت مناسبی است تا مسئولان بهداشتی مردم را نسبت به تهدیدات ناشی از توفان گرد و غبار بر سلامت آنان در منطقه آگاهی دهند.

وی خاطر نشان کرد: آشنایی مردم با راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های تنفسی و ریوی یکی از اقدامات مؤثری است که مسئولان بهداشتی می‌توانند انجام دهند.

امام جمعه هیرمند گفت: یکی از راهکارهای مهم و مطلوب، آشنایی دانش‌آموزان در مدارس است که از این طریق می‌توان به سطح سلامت خانواده‌ها کمک کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هیرمند نیز در این دیدار گفت: با بالا رفتن سن، بیماری‌های غیر واگیر خود را نشان می‌دهند.

محمد ایمان آبیلی افزود: مردم با رعایت اصول بهداشتی از قبیل تغذیه مناسب، فعالیت‌های بدنی و ورزشی و رعایت بهداشت فردی می‌توانند از بروز آسیب‌های ناگوار که در دوران سالمندی گریبان‌گیر می‌شود، جلوگیری کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول