اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردیبهشت‌ماه سال جاری

یادواره شهید برونسی در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: یادواره شهید برونسی اردیبهشت‌ماه سال جاری در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

یادواره شهید برونسی در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد غفاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی برگزاری یادواره شهید برونسی در خراسان‌رضوی اظهار داشت: این یادواره که هم‌زمان با 11 اردیبهشت روز کارگر آغاز می‌شود و تا 17 این ماه با برگزاری مراسم مختلف در سطح استان ادامه می‌یابد.

غفاری دفاع مقدس را جنگی نابرابر خواند و عامل پیروزی رزمندگان را قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از رشادت و ایثار شهدا عنوان کرد.

وی با تأکید بر اهمیت شناسایی و معرفی شهدای شاخص استان، افزود: باید با برگزاری یادواره شهدا به نهادینه‌ شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و معرفی ویژگی‌های شخصیتی آنان به نسل جوان بپردازیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی شهید برونسی را نماد و الگوی کارگران دانست و خاطرنشان کرد: باید با توجه به اهمیت کار و کسب روزی حلال در اسلام و ضرورت معرفی جایگاه کارگری، از این فرصت برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر شهید برونسی استفاده کرد.

وی از همه فرمانداران استان خواست تا با تشکیل ستادی ویژه در راستای برگزاری باشکوه این یادواره در شهرستان‌های استان به‌ ویژه در زادگاه و محل سکونت شهید برونسی برنامه‌ریزی کنند.

غفاری از دستگاه‌های اجرایی و واحدهای آموزش عالی خواست نسبت به برپایی مناسب این یادواره در دستگاه‌های مربوطه و صدا و سیمای استان نیز در زمینه انعکاس برنامه‌های نخستین سالگرد تشییع پیکر شهید برونسی اقدام کنند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول