اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیرعامل جمعیت تولد دوباره در گفت‌‌وگو با فارس خبر داد

راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد شیشه برای زنان در اردیبهشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت تولد دوباره از راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد شیشه ویژه زنان در اردیبهشت‌خبر داد و گفت: این مرکز در شهر تهران راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد شیشه برای زنان در اردیبهشت

عباس دیلمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته تعامل خوبی بین سازمان بهزیستی و جمعیت تولد دوباره وجود داشت، تاکید کرد:‌ سازمان بهزیستی در بخش راه‌اندازی مراکز  جدید همکاری خوبی را انجام داد به طوری‌که نخستین مرکز TC مردان در تهران افتتاح شد.

وی تصریح کرد: جمعیت تولد دوباره پیشنهادی را برای راه‌اندازی مرکز TC زنان به سازمان بهزیستی ارائه کرد که با موافقت مسئولان بهزیستی مواجه شد به طوری که نخستین مرکز TC در اردیبهشت امسال راه‌اندازی می‌شود.

دیلمی زاده افزود: این مرکز گنجایش پذیرش حدود ۶۰ نفر از زنان معتاد و وابسته به مواد صنعتی را دارد به طوری که تمامی مراحل درمان،‌ تخصصی و زیر نظر پزشکان مجرب انجام می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت تولد دوباره تاکید کرد: در کنار مرکز TC زنان یک مجموعه نیز برای نگهداری کودکان زنان وابسته به مواد صنعتی در نظر گرفته شده است به طوری که در این مرکز کودکان یک تا سه سال به صورت شبانه روزی و زیر نظر پرستاران مراقبت می‌شوند.

وی افزود:دلیل نگهداری کودکان را در مرکز اشاره شده اینست که برخی از زنان معتاد دارای کودکان یک تا سه سال هستند و برای اینکه بهتر بتوانند مراحل درمان خود را طی کنند این کودکان در مجموعه ای مجاور مرکز TC نگهداری می‌شوند.

دیلمی‌زاده ادامه داد: زنان معتاد در مرکز TC سه ماه نگهداری می‌شوند که برای هر مرحله درمانی باید ۲۵۰ هزار تومان پرداخت کنند و چنانچه توانایی پرداخت این رقم را نداشته باشند می‌توانند از کمک‌های نقدی سازمان بهزیستی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول