اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خبرنگار مستعفی این شبکه افشا کرد

نقش«الجزیره»در قاچاق تجهیزات ارتباطی برای تروریست های سوریه

خبرگزاری فارس: خبرنگار مستعفی شبکه الجزیره قطر در بیروت فاش کرد، این شبکه، تلفن و تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای را از طریق اردن، لبنان و ترکیه به داخل سوریه قاچاق کرده است.

نقش«الجزیره»در قاچاق تجهیزات ارتباطی برای تروریست های سوریه

به گزارش فارس، علی هاشم خبرنگار مستعفی شبکه الجزیره قطر از قاچاق وسایل ارتباطی پیشرفته به سوریه از قطر خبر داد.

هاشم تأکید کرد: الجزیره قطر در مقابل قاچاق هر دستگاه ارتباطی ماهواره‌ای داخل خاک سوریه و رساندن آن به دست مخالفان 50 هزار دلار پرداخت کرده است.

این خبرنگار سابق الجزیره قطر، اقدام این شبکه را برخلاف رسالت حرفه ای شبکه های خبری دانست و گفت: الجزیره با این اقدام، نظر و دیدگاه اقشار مختلف مردم سوریه را نادیده گرفته است.

علی هاشم به روزنامه السفیر لبنان گفت: شبکه الجزیره قطر در پوشش بحران سوریه از فعالیت حرفه ای فاصله گرفت. مدیران این شبکه دستور دادند تصاویر عناصر مسلح در مرزهای لبنان و سوریه منتشر نشود.

به گزارش العالم، وی افزود: حدود پنج ماه قبل، و هنگامی که به صورت زنده خبر بمباران مناطق مرزی لبنان از سوی ارتش سوریه را تکذیب کردم، یکی از مسئولان شبکه الجزیره از من خواست محل را ترک کرده و یکی دیگر نیز به من تأکید کرد که باید وجود عناصر مسلح را فراموش کنم.

علی هاشم با اشاره به اینکه تصمیم برای استعفا از شبکه الجزیره را 5 ماه قبل اتخاذ کرده بود، ادامه داد: مشکل شبکه الجزیره در کارکنان آن نیست، بلکه این مشکل ناشی از دولت قطر است که این شبکه را به سوی خودکشی هدایت کرد، زیرا دولتها برخلاف نهادهای مدنی، همواره اهداف سیاسی را دنبال می کنند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول