اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد

برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی شهرستان بندرعباس

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی شهرستان بندرعباس طی ماه جاری خبر داد.

برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی شهرستان بندرعباس

عبدالمجید عبدلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به فعالیت‌های اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از برگزاری انتخابات هیئت مدیره پنج اتحادیه صنفی شهرستان بندرعباس در فروردین‌ماه سال ‌جاری خبر داد.

وی ادامه داد: بر این اساس انتخابات هیئت مدیره اتحادیه‌های فروشندگان لوازم‌التحریر و محصولات فرهنگی در تاریخ 16، فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل در تاریخ 20، تعمیرکاران موتورسیکلت و دوچرخه و باطری‌سازان در تاریخ 22، اتحادیه پارچه‌فروشان در تاریخ 24 و اتحادیه خیاطان در تاریخ 26 فروردین برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه افزود: در این انتخابات تعداد پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو عضو به عنوان اعضای علی‌البدل برای یک دوره چهار ساله انتخاب می‌شوند.

عبدلی‌زاده با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با نام تولید ملی و حمایت و از کار و سرمایه ایرانی اظهار امیدواری کرد بخش‌های تولیدی و صنعتی استان در کنار اصناف با رعایت موارد مدنظر به شکوفایی و پویایی هر چه بیشتر برسند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول