اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 15 روز گذشته صورت گرفت

خدمت‌رسانی به 18 هزار نفر مسافر در چایپاره

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر چایپاره گفت: حدود 18 هزار و 700 نفر مسافر در طول 15 روز گذشته از خدمات هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

خدمت‌رسانی به 18 هزار نفر مسافر در چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره حجت‌الاسلام زین‌العابدین زینالپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: متولیان این نهاد نسبت به برپایی کمپ راهنمایی مسافران مبادرت کرده‌اند که این کمپ تا 14 فروردین‌ماه سال جاری برقرار بود و به مسافران خدمات ارائه می‌شد.

وی به راه‌اندازی این کمپ در سه‌راهی چایپاره اشاره کرد و گفت: در این مدت 160 نفر از پرسنل پرتلاش و توانمند هلال احمر شهرستان آماده ارائه خدمات به مردم بودند به طوری که در این راستا خدمات مورد نیاز مسافران به طور مطلوب ارائه کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 6 هزار فقره نقشه، روزنامه، کتاب، کیف امدادی بین مسافران توزیع شد همچنین نصب نقشه گردشگری و نصب جی‌پی‌اس در تلفن همراه مسافران از جمله خدمات دیگر هلال احمر به مسافران قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: در عید نوروز سال گذشته این جمعیت به بیش از 6 هزار نفر خدمات ارائه کردند که امسال این میزان به بیش از سه برابر سال قبل افزایش یافته است لذا این امر با همکاری همه پرسنل هلال احمر محقق شده است و امیدواریم مسافران رضایت کافی از سازمان داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر چایپاره اظهار داشت: امسال بیش از 253 نفر نیز در چادرهای امدادی این نهاد اسکان موقت یافته بودند.

انتهای پیام/ح30   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول