اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

توافق فتح و حماس درباره آغاز تشکیل دولت انتقالی فلسطین

خبرگزاری فارس: معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از دیدار خود با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و توافق بر سر آغاز تشکیل دولت انتقالی فلسطین خبر داد.

توافق فتح و حماس درباره آغاز تشکیل دولت انتقالی فلسطین

به گزارش فارس، "موسی ابومرزوق" در گفت‌و گو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفت: در دیدار با "محمود عباس" درخواست عباس مبنی بر آغاز اجرای ماموریت های ستاد عالی انتخابات پیش از تشکیل این دولت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود:در جریان این نشست همچنین وضعیت حماس در کرانه باختری و بازداشت گسترده اعضا و فعالان و حامیان آن و اخراج کارکنان و بسته شدن موسسه‌هایش مورد بررسی قرار گرفت و عباس وعده داد که پس از بازگشت به کرانه باختری این مشکل را حل و فصل کند.

وی تصریح کرد: در این ملاقات همچنین پیرامون بحران سوخت و برق در نوار غزه به بحث و تبادل نظر پرداختیم و توافقاتی در خصوص ارسال سوخت به باریکه غزه صورت گرفت.

این مقام بلند پایه حماس روز یکشنبه گذشته با عباس در قاهره دیدار و با وی پیرامون آخرین تحولات صورت گرفته در پرونده آشتی ملی بحث و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول