اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرمی

قاتل به جرم خود اعتراف کرد

خبرگزاری فارس: قاتلی در شهرستان گرمی با حضور در فرماندهی انتظامی این شهرستان به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

قاتل به جرم خود اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی گرمی از دستگیری یک فرد قاتل در پی اعتراف به قتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین قاضیلو اظهار داشت: فرد معتادی که مرتکب قتل عمد شده بود با اعتراف به ارتکاب به جرم و پس از احراز صحت اظهارات وی دستگیر شد.

وی گفت: به دنبال حضور قاتل در دایره آگاهی نیروی انتظامی گرمی و اعتراف به این که 6 ماه پیش مرد جوانی را با ضربات چاقو کشته، ماموران آگاهی با راهنمایی قاتل محل دفن جسد مقتول را در شهرک ولیعصر (عج) گرمی حفر کرده و مقتول را در حالی که آلت قتاله که یک کارد آشپزخانه بود و به شکم وی فرورفته بود بیرون آوردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: قاتل انگیزه قتل را وجود یک میلیون و 300 هزار ریال وجه نقد نزد مقتول ذکر کرد و گفت: در پی مقاومت مقتول برای ندادن پول، وی را کشته و دفن کرده است.

قاضیلو در پایان سخنان خود بیان داشت: با توجه به اقرار و اعتراف مجرم، بازسازی صحنه قتل، کشف جنازه و وجود دلایل و شواهد کافی قاتل به همراه پرونده تنظیمی برای اجرای قانون تسلیم محاکم قضایی گرمی شد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول