اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

محاکمه 9 نفر به اتهام قاچاق سلاح از لبنان به سوریه

خبرگزاری فارس: دادگاه نظامی لبنان دادخواستی علیه 9 نفر به اتهام قاچاق سلاح از لبنان به سوریه تهیه کرده است.

محاکمه 9 نفر به اتهام قاچاق سلاح از لبنان به سوریه

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری الشرق الجدید، قاضی صقر صقر نماینده دولت لبنان در دادگاه نظامی دادخواست اتهام را علیه 9 نفر به اتهام قاچاق سلاح از مرزهای لبنان به سوریه صادر کرد.

بر اساس این گزارش 6 نفر از این افراد سوری هستند که چهار نفر از آنها در بازداشت قرار دارند و سه لبنانی نیز در میان آنها وجود دارد که دو نفر از آنها بازداشت شده اند.

فایز غصن وزیر دفاع لبنان دیروز به صورت رسمی با اذعان به قاچاق سلاح از لبنان به سوریه تاکید کرد که ارتش لبنان تمام تلاش خود را برای مهار عملیات قاچاق بر اساس امکانات و توان خود به کار می گیرد و با جدیت و بدون تبعیض با این موضوع تعامل می کند.

وی در گفتگو با روزنامه النهار لبنان، ابراز داشت که تعداد قاچاقچیان نیز در حال افزایش است و این چیزی است که ما آن را در دادگاه های نظامی نیز می بینیم، چرا که تعداد بازداشتی ها از میان قاچاقچیان به صورت بی سابقه ای افزایش یافته است.

مروان شربل وزیر کشور لبنان نیز در گفتگو با المنار با اذعان به وجود قاچاق سلاح از مرزهای لبنان به سوریه تاکید کرد که ارتش لبنان در زمان کنونی بهتر از هر زمان دیگری مرزها را کنترل می کند.

وی ابراز داشت که وزارت کشور و سایر دستگاه های امنیتی لبنان نشست های فشرده ای را با میشل سلیمان و نجیب میقاتی در این راستا برگزار می کنند تا این پدیده تاثیر منفی بر امنیت لبنان نداشته باشد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول