اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

فعالیت‌های کشاورزی به عنوان افتخار ملی مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید کار و فعالیت‌های کشاورزی باید به عنوان یک افتخار ملی مورد توجه قرار گیرد.

فعالیت‌های کشاورزی به عنوان افتخار ملی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمد کیخا امروز در دیدار نوروزی خود با کارکنان جهاد کشاورزی بر اجرای سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در تمامی حوزه‌ها تاکید کرد.

وی در نخستین جلسه سال 91 با مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی استان ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از خدمات و زحمات در سال گذشته، فعالیت‌های خوب جهاد کشاورزی استان در بخش کشاورزی را حاصل تلاش همکاران در این سازمان عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: با توجه به سرمایه‌های ملی و توانمندی‌های موجود در کشورمان، سال‌ جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است.

کیخا با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های کاری این سازمان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: تحقق این مهم منوط به حفظ روحیه جهادی و تلاش بخش‌های مختلف است و کار و فعالیت و کشاورزی به عنوان یک افتخار ملی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با مهم دانستن امر سلامت در تولیدات کشاورزی آن را یکی از ماموریت‌های اساسی بخش برشمرد و خاطر نشان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تقویت و توسعه بخش کشاورزی، مدیریت آب و خاک، افزایش کیفیت تولید، بکارگیری راهکارهای جدید، جذب سرمایه‌گذاری و... از ماموریت‌های جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در سال 91 است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو به همکاران، سال جدید را سالی پر بار و پر از خیر و برکت آرزو کرد و نامگذاری سال جدید به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را موهبتی برای مردم برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد محمدی خواستار تلاش بیش از پیش همه مسئولان و دست‌اندرکاران در سربلندی کشور عزیزمان ایران شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول