اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌ و بلوچستان:

امسال سال ارتقای کیفیت مسائل آموزشی و پرورشی خواهد بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سال 91 باید سال ارتقای کیفیت مسائل آموزشی و پرورشی در عرصه تعلیم و تربیت این استان باشد.

امسال سال ارتقای کیفیت مسائل آموزشی و پرورشی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان غلامرضا محمد قاسمی صبح امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نمازخانه این اداره کل اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان در مباحث آموزشی و پرورشی رشد قابل توجهی داشته و در همین راستا عناوین برتر زیادی کسب کرده است.

وی به اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: زمینه اجرایی طرح 6.3.3 در استان سیستان و بلوچستان مهیا است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سال جدید با تلاش و پیگیری‌های مداوم امکانات رفاهی قابل توجهی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.

قاسمی ادامه داد: ورودی مهمانان نوروزی نسبت به نوروز سال گذشته رشد 50 درصدی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مسافران نوروزی از ستاد اسکان فرهنگیان استان رضایت خوبی داشتند و امیدواریم در سال‌های آینده نیز با فراهم کردن شرایط و امکانات رفاهی مطلوب شاهد ورود مسافران نوروزی زیادی باشیم.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: داشتن نظم، بالاترین و بهترین گزینه در امور است.

احمد ارجمندی اضافه کرد: داشتن یک برنامه کاری یک ساله، زمان بازدهی امور آموزشی پرورشی و مالی را به حداقل می‌رساند و کیفیت مسائل آموزش و پرورش استان را بالا خواهد برد.

وی در همین زمینه از ستاد اسکان فرهنگیان استان به خاطر خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی به طور شبانه‌روزی تقدیر کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول