اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

با هدف تحت فشار قرار دادن حماس صورت گرفت

نشست محرمانه سرویس‌های اطلاعاتی مصر، اردن، اسرائیل، آمریکا و تشکیلات خودگردان در امان+سند

خبرگزاری فارس: اخیرا سندی منتشر شده که ثابت می‌کند، سرویس‌های اطلاعاتی مصر، اردن، اسرائیل، آمریکا و تشکیلات خودگردان فلسطین در پایتخت اردن نشست محرمانه‌ای با هدف تحت فشار گذاشتن جنبش "حماس" برگزار کرده اند.

نشست محرمانه سرویس‌های اطلاعاتی مصر، اردن، اسرائیل، آمریکا و تشکیلات خودگردان در امان+سند

به گزارش فارس، پایگاه خبری "عربی پرس" اخیرا سندی منتشر کرده است که ثابت می‌کند، سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی مصر، اردن، اسرائیل، آمریکا و تشکیلات خودگردان فلسطینی در 27 فوریه گذشته در پایتخت اردن نشست محرمانه‌ای داشته‌اند.

این پایگاه خبری عربی تاکید می‌کند که این سند امنیتی ثابت می‌کند، طرف‌های حاضر در این نشست برسر اتخاذ مجموعه تدابیر و اقدامات انتقامجویانه از جنبش مقاومت اسلامی، "حماس" به توافق رسیده‌اند.

عربی پرس می‌افزاید: هدف از اتخاذ این اقدامات و تدابیر واداشتن حماس به پذیرش شرط‌هایی است که طرف‌های خارجی بر این جنبش تحمیل می‌کنند.

از جمله مهمترین بندهای مذکور در این توافق‌نامه تشدید محاصره نوار غزه و ادامه فشار بر حماس و واداشتن آن به توقف شلیک موشک‌ها و تقویت و گسترش همکاری‌های امنیتی میان تشکیلات خود گردان و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول