اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران خبر داد:

افزایش 30 برابری کشفیات موادمخدر در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران گفت:با تلاش ماموران انتظامی پلیس مبارزه با موادمخدر در 2 هفته گذشته بیش از 91 کیلوگرم انواع موادمخدر معادل 30 برابر کشفیات سال گذشته در مدت مشابه کشف شد.

افزایش 30 برابری کشفیات موادمخدر در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه گفت:در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ، با تلاش ماموران انتظامی پلیس مبارزه با موادمخدر در ایام تعطیلات نوروزی سال 91، در 2 هفته گذشته 91 کیلو و 154 گرم انواع موادمخدرکشف شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل، با رشد 30 برابری کشفیات مواد مخدر در غرب استان تهران مواجه هستیم.

وی افزود : با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر در غرب استان تهران در ایام تعطیلات نوروزی با شناسائی 14 نقطه آلوده به مواد مخدر و دستگیری 175 نفر توزیع کننده و قاچاقچی موادمخدر، 90کیلو و 69 گرم تریاک،267گرم هروئین فشرده، 192 گرم حشیش و 626 گرم شیشه کشف شد.

این فرمانده انتظامی اذعان داشت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با شناسائی توزیع کنندگانی که به صورت عمده و جزئی اقدام به فروش و عرضه انواع مواد مخدر می‌کردند 112 نفر توزیع کننده موادمخدر مرد، 35 نفر توزیع کننده زن و 28 نفر قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و 205 معتاد کارتن خواب جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شد که در مجموع، دستگیری های صورت گرفته در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل، با رشد 50درصدی روبرو بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران تصریح کرد: در این مدت 8 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتور سیکلت از قاچاقچیان وتوزیع کنندگان موادمخدر کشف شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول