اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

مهندسی فرهنگی از ملاک‌های اصلی فعالیت‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران گفت: مهندسی فرهنگی از ملاک‌های اصلی موفقیت در فعالیت های فرهنگی است.

مهندسی فرهنگی از ملاک‌های اصلی فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر خوراکیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه عیدانه واقع در پارک ملت مشهد که توسط شهرداری منطقه 11 مشهد برپا شده بود، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌های فرهنگی منجر به شکوفایی توانایی‌ها و استعدادهای مخاطبان می‌شود.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های اصلی این نمایشگاه تنوع در غرفه‌ها و برنامه‌های آن است که امکان استفاده همه افراد را در تمامی سطوح و سنین فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه دوسویه بودن آن است که در نتیجه منجر به فعال شدن مخاطب و مشارکت او در اجرای یک کار یا فهم یک پیام می‌شود.

خوراکیان در ادامه با تأکید بر اقدامات فرهنگی مؤثر شهرداری مشهد گفت: با وجود اینکه شاهد هستیم حجم زائران بارگاه منور رضوی افزایش پیدا کرده ولی در عین حال ارائه خدمات گسترده‌تر شده و شهر برای استقبال زائران بسیار آماده‌تر است.

وی با اشاره به المان‌های نوروزی نصب شده از سوی شهرداری مشهد اظهار داشت: در سال‌ جاری شاهد طراحی المان‌های نوروزی هنری و فاخری از سوی شهرداری هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود:‌ این المان‌ها در سطح شهر پیام‌های خوبی را به مردم منتقل می‌کنند و این نشان‌دهنده آن است که به فکر مردم هستند و برای استقبال از بهار زحمت کشیده‌اند.

وی با تأکید بر این مطلب که فعالیت‌های فرهنگی نیازمند مهندسی و برنامه‌ریزی است، تأکید کرد: مهندسی فرهنگی از ملاک‌های اصلی موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول