اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار حماس به تل‌آویو نسبت به هر گونه تعرض به رهبران این جنبش

خبرگزاری فارس: جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به هر گونه تعرض به رهبران این جنبش و مقاومت فلسطین در غزه هشدار داد.

هشدار حماس به تل‌آویو نسبت به هر گونه تعرض به رهبران این جنبش

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری"سما"، حماس به دنبال ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه وزیر کشور دولت منتخب فلسطین گروهی را برای انجام عملیات ضد اسرائیلی تشکیل داده است، به این رژیم نسبت به هر گونه تعرض به رهبران حماس هشدار داد.

سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که "فتحی حماد" وزیر کشور دولت"اسماعیل هنیه" گروهی را به نام"حماة الاقصی" تشکیل داده است که مسئول شلیک موشک به اهداف اسرائیلی است و برای اجرای بسیاری از عملیات‌های ضد اسرائیلی برنامه‌ریزی می‌کند.

"فوزی برهوم" در واکنش به این ادعاها گفت: موفقیت دستگاه‌های امنیتی فلسطین در دستگیری بسیاری از باندهای مزدوران و برقراری امنیت و ثبات در نوار غزه رژیم صهیونیستی را دچار پریشانی کرده و این رژیم به دنبال ضربه زدن به دستگاه‌های امنیتی از طریق ترور وزیر آن است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال یافتن توجیهی برای ارتکاب جنایت‌های جدید علیه رهبران مقاومت فلسطین و وزرای ملت فلسطین از طریق چنین ادعاهایی است.

وی همچنین تاکید کرد که دولت منتخب فلسطین از روز اول تشکیل این دولت اعلام کرد که دولت مقاومت است و هرگز با رژیم صهیونیستی هماهنگی امنیتی نخواهد داشت.

برهوم اظهار داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در تلاش‌های خود برای تبدیل نوار غزه به کانون مزدوران و خیانتکاران با شکست مواجه شد و دستگاه‌های امنیتی فلسطین موفق شدند ضربات دردناک و مکرری را به رژیم اشغالگر وارد آورند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول