اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق مطرح کرد

اجرای طرح فولاد و واحدهای جوار معدنی اولویت امسال شهرستان بافق

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق گفت: به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، اجرای طرح فولاد و واحدهای جوار معدنی در بافق در اولویت امسال این شهرستان قرار دارد.

اجرای طرح فولاد و واحدهای جوار معدنی اولویت امسال شهرستان بافق

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حسین ندافیان صبح امروز در نشست بررسی اجرای طرح فولاد بافق با تأکید بر ضرروت ایجاد اشتغال در این شهرستان اظهار داشت: با تسریع در اجرای عملیات فولاد بافق و طرح‌های جوار معدنی در این شهرستان، شاهد تحولات بزرگی در عمران، آبادانی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان در سال آینده خواهیم بود.

وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان مهم‌ترین اولویت و دغدغه امسال شهرستان بافق است.

فرماندار بافق با تأکید بر رفع مشکلات و مسائل موجود طرح فولاد بافق تصریح کرد: محور اصلی فعالیت‌ها برای ایجاد اشتغال در این شهرستان، تسریع در اجرای عملیات طرح فولاد و واحدهای جوار معدنی است.

ندافیان با اشاره به وجود جمع کثیری از جوانان جویای کار در شهرستان بافق افزود: وجود پتانسیل‌های بالقوه منطقه و معادن غنی سنگ‌آهن فسفات، سرب و روی و ... ظرفیت بسیار مناسبی برای ایجاد فرصت‌های شغلی و جذب نیروی‌های بومی و غیر بومی در این شهرستان است.

وی با اشاره به وقفه ایجاد شده در طرح فولاد بافق خاطرنشان کرد: با واگذاری این طرح به بخش خصوصی، بخشی از مشکلات به وجود آمده در حال پیگیری است.

ندافیان از آغاز عملیات خط نورد طرح فولاد بافق خبر داد و بیان کرد: با آغاز عملیات اجرای خط نورد طرح فولاد بافق ظرف دو ماه آینده، روند اجرای این طرح مهم با جدیت و شتاب بیشتر پیگیری و وقفه ایجاد شده جبران می‌شود.

کارخانه فولاد بافق یکی از طرح‌های هشت‌گانه فولاد کشور است که هم‌اکنون حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال بیش از هزار نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول