اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

شخصیت‌های سودانی بر مقابله با اقدامات آمریکایی علیه خارطوم تاکید کردند

خبرگزاری فارس: شخصیت‌های سیاسی و دانشگاهی سودانی شرکت‌کننده در کنفرانس "بررسی پیامدهای پیش‌نویس قانون جدید کنگره امریکا علیه سودان" خواستار مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا علیه سودان شدند.

شخصیت‌های سودانی بر مقابله با اقدامات آمریکایی علیه خارطوم تاکید کردند

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، حزب "الامة" سودان روز گذشته با شرکت شخصیت‌های سیاسی و دانشگاهی این کشور کنفرانسی تحت عنوان "بررسی پیامدهای پیش‌نویس قانون جدید کنگره امریکا علیه سودان" را برگزار کرد.

شرکت‌کنندگان در این کنفرانس خواستار متحد کردن جبهه داخلی و تشکیل کمیته‌ای ملی جهت رسم راهبردهای جدید مقابله با این اقدام کنگره امریکا شدند.

شرکت‌کنندگان در این کنفرانس توافق نظر خود جهت مقابله با پیش‌نویس جدید کنگره امریکا علیه سودان را اعلام کردند.

با اینکه کنفرانس روز گذشته با عدم حضور و شرکت برخی احزاب مخالف و نمایندگان دولت برگزار شد، با این حال شرکت‌کنندگان خواستار تشکیل کمیته‌ای برای رسم راهبردی فراگیر جهت مقابله با امریکا و غرب شدند.

در این کنفرانس تاکید شد که در آمریکا هنگام نزدیک شدن به انتخابات همواره از مسئله سودان سوء استفاده تبلیغاتی می‌شود و بر اساس طرح کنگره امریکا باید تحریم‌های بیشتری علیه سودان اعمال شود.

آمریکا از 17 سال پیش تاکنون تحریم‌هایی را علیه کشور سودان اعمال کرده است و هم اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، کنگره آمریکا پیشنهاد اعمال تحریم‌های جدید علیه سودان را ارائه کرده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول