اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین:

قزوین بیشترین آثار تاریخی و فرهنگی کشور را دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین گفت: استان قزوین بالاترین آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی را در خود جای داده است که بسیاری از آنها هنوز معرفی نشده‌اند.

قزوین بیشترین آثار تاریخی و فرهنگی کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین عباسعلی درافشانی در بازدید از دومین جشنواره بازی و اسباب‌بازی کودکان امروز و دیروز قزوین اظهار کرد: استان قزوین بالاترین آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی را در خود جای داده است که بسیاری از آنها هنوز برای مردم کشور به درستی معرفی نشده‌اند.

وی ادامه داد: باید از فرصت نوروز استفاده کرد و با برگزاری چنین جشنواره‌هایی قزوین را به درستی برای مردم معرفی کرد.

درافشانی دومین جشنواره بازی و اسباب‌بازی کودکان امروز و دیروز قزوین را دارای کفیت مطلوب و مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: برگزاری چنین جشنواره‌های شاد و مفرحی برای کودکان ضمن معرفی درست قزوین آثار مثبتی را بر ذهن و روان کودکان بر جای می‌گذارد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از شهرداری قزوین به منظور برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این کار خوب و در خور تقدیر فرصت مناسبی را به منظور تبادل فرهنگی بین استان‌ها ایجاد کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین به محل برگزاری دومین جشنواره بازی و اسباب‌بازی کودکان امروز و دیروز قزوین اشاره کرد و افزود: سرای سعدالسلطنه محل برگزاری جشنواره به همت سازمان میراث فرهنگی و شهرداری قزوین احیا و مرمت شده و فضای مطلوبی را برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی مهیا کرده است.

وی تأکید کرد: شهرداری قزوین با همکاری سازمان میراث فرهنگی نسبت به نگهداری و مرمت آثار تاریخی اقداماتی را انجام داده‌اند که این خدمات هم‌اکنون به خوبی در اختیار مردم قرار گرفته و مردم نیز از این خدمات رضایتمندی لازم را دارند.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول