اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گلپایگان:

4 هزار نفر در گلپایگان آموزش اطفای حریق را فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی گلپایگان گفت: در سال گذشته 3 هزار و 975 نفر از همشهریان گلپایگانی آموزش مقدماتی اطفای حریق و کار با کپسول پودر و گاز را فرا گرفتند.

4 هزار نفر در گلپایگان آموزش اطفای حریق را فرا گرفتند

مهدی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: در سال گذشته براساس تماس‌های تلفنی و یا حضور شخصی همشهریان 470 مورد انواع حریق و حادثه با از جان‌گذشتگی و فداکاری عوامل عملیاتی این واحد آتش‌نشانی مهار شد.

وی تصریح کرد: در حوادث سال گذشته 57 نفر از همشهریان توسط مأموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گلپایگان نجات داده شدند و 30 نفر مجروح شدند که به بیمارستان و واحدهای درمانی ارجاع شدند.

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گلپایگان یادآور شد: 16 نفر از همشهریان بر اثر حوادث و حریق‌های مختلف در گلپایگان فوت کردند. 

وی افزود: براساس درخواست ادارات و ارگان‌های مختلف گلپایگان طرح برگزاری کارگاه آموزش همگانی ایمنی و آتش‌نشانی در سال 90 در این شهرستان برگزار شد.

نوری یادآور شد: 3 هزار و 975 نفر از همشهریان گلپایگانی دوره آموزش مقدماتی اطفای حریق و کار با کپسول پودر و گاز را در سال گذشته فرا گرفتند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول