اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

جمع‌آوری 70هزار امضا در حمایت از نامزدی عمر سلیمان برای انتخابات ریاست‌جمهوری مصر

خبرگزاری فارس: هواداران "عمر سلیمان"، رئیس سرویس امنیت و اطلاعات حسنی مبارک اعلام کردند که برای حمایت از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر 70 هزار امضا جمع‌آوری کرده‌اند.

جمع‌آوری 70هزار امضا در حمایت از نامزدی عمر سلیمان برای انتخابات ریاست‌جمهوری مصر

 به گزارش فارس به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، "جبهه انقلابی مصر" که حامی نامزدی "عمر سلیمان"، رئیس سرویس اطلاعات و امنیت حسنی مبارک در انتخابات ریاست جمهوری مصر است،‌ اعلام کرد که موفق شده 70 هزار امضا در حمایت از نامزدی سلیمان در این انتخابات جمع‌آوری کند.

"ساموئل العشای"، روزنامه نگار مصری و هماهنگ‌کننده فعالیت‌های این جبهه گفت که هواداران سلیمان قصد دارند، امروز برگه‌های نام‌نویسی وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر را به کمیته عالی انتخابات ارائه دهند.

العشای با اشاره به اینکه تاکنون این جبهه موفق شده 70 هزار امضا در حمایت از نامزدی سلیمان جمع‌آوری کند که دو برابر عدد مورد نظر کمیته عالی انتخابات است، گفت: با این حال ما به این تعداد امضا اکتفا نمی‌کنیم و تلاش خواهیم کرد، باز هم بر تعداد این امضاها بیافزاییم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه رهبران جبهه موفق شدند، ضمن دیدار با عمر سلیمان وی را به شرکت در این انتخابات راضی کنند که وی نیز با آن موافقت کرده است.

عمر سلیمان طی انقلاب 25 ژانویه مصر و پیش از کناره گیری حسنی مبارک از قدرت به معاونت ریاست جمهوری مصر نیز منصوب شد و به خاطر قساوت قلبی که دارد، میان مردم مصر به "مرد آهنین" معروف است.

وی در دوران زمامداری حسنی مبارک روابط نزدیکی با سازمان موساد رژیم صهیونیستی و سیا آمریکا داشت.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول