اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت کردستان:

اجرای 5 طرح ویژه در آستانه تعطیلات نوروز

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از اجرای 5 طرح ویژه ایام تعطیلات نوروز امسال به منظور تنظیم بازار استان خبر داد.

اجرای 5 طرح ویژه در آستانه تعطیلات نوروز

خلیقی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به تمهیدات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای تنظیم بازار در تعطیلات نوروز  اظهار کرد: در آستانه عید نوروز 6 هزار تن برنج داخلی و خارجی در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ذخیره سازی شده که از این میزان 418 تن برنج تایلندی در بازار توزیع شده است.

وی افزود: همچنین در ایام پایانی سال گذشته و در آستانه تعطیلات نوروز 627 تن شکر با قیمت یک‌هزار و 375 تومان، 627 تن روغن با قیمت 10 درصد زیر قیمت بازار، 150 تن گوشت قرمز منجمد شده برزیلی با قیمت 9 هزار و 200 تومان، 300 تن مرغ منجمد با قیمت 3 هزار و 50 تومان در سطح استان توزیع شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در ادامه با اشاره به تمهیدات بازار استان در زمینه تامین مرکبات و میوه  در این ایام، تصریح کرد: در مجموع یک‌هزار تن میوه شامل 650 تن پرتقال و 350 تن سیب از استان های آذربایجان غربی و مازندران خریداری و در 60 نقطه استان توزیع شده است.

خلیقی در پایان درباره مشکل کمبود مرغ در بازار استان اذعان داشت: در حال حاضر مشکلی برای تامین مرغ منجمد و تازه در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ن۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول