اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دختر بیجاری نخستین نوزاد متولد شده کردستان در سال 91 است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان کردستان گفت: نخستین نوزاد متولد شده استان دختر بود که بلافاصله بعد از تحویل سال در شهرستان بیجار به دنیا آمد.

دختر بیجاری نخستین نوزاد متولد شده کردستان در سال 91 است

عبدالله خسروی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به آمارهای جمع‌آوری شده در رابطه با اطفال متولد امسال در استان اولین واقعه ولادت بلافاصله بعد از تحویل سال در شهرستان بیجار اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: نخستین نوزاد استان که دختر بود در ساعت 8 و 45 دقیقه روز سه‌شنبه اول فروردین در شهر حسن‌آباد یاسوکند مرکز بخش کرانی از توابع شهرستان بیجار متولد شد.

وی در ادامه افزود: والدین این دختر آقای هوشنگ بیک‌محمدپور و خانم فاطمه خدامرادی نام دارند که فرزندشان را نهال نام‌ گذاشتند.

مدیرکل ثبت احوال استان کردستان با اشاره به اینکه روز گذشته برای تبریک ولادت نخستین نوزاد استان با همراهی جمعی از مسئولان به منزل این نوزاد مراجعه کردند، گفت: در این دیدار لوح تقدیری به همراه شناسنامه صادره، یک جلد کتاب فرهنگ نام و نام‌گزینی و نیز دفترچه حساب پس‌اندازی که به نام نهال افتتاح شده بود، به آنها اهدا کردیم.

خسروی‌زاده در پایان اظهار امیدواری کرد که تمام فرزندان این مرزوبوم در سایه آموزه‌های دین مبین اسلام و تحت تربیت والای والدینشان فردی مفید و مایه افتخار برای جامعه و خانواده‌هایشان باشند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول