اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عربستانی‌ها برای برگزاری تظاهرات دیگر علیه آل‌سعود آماده می‌شوند

خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی عربستانی از آمادگی مردم "العوامیه" برای برگزاری تظاهرات علیه آل سعود و حمایت از "محمد صالح زنادی" فعال سیاسی که در روزهای اخیر از سوی نیروهای سعودی هدف گلوله قرار گرفته است، خبر داد.

عربستانی‌ها برای برگزاری تظاهرات دیگر علیه آل‌سعود آماده می‌شوند

به گزارش فارس،"معروف احمد" در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: وضعیت سلامتی زنادی بسیار وخیم است و نیروهای امنیتی از دیدار خانواده اش با وی جلوگیری می کنند.

وی افزود:وضعیت عوامیه پرتنش و ناآرام است و مردم خود را برای برگزاری راهپیمایی در حمایت از محمد زنادی فعال سیاسی عربستانی آماده می کنند.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر بارها شاهد شلیک تیر هوایی از سوی نیروهای امنیتی با هدف ارعاب مردم هستیم. آنها گمان می کنند با چنین اقداماتی می توانند مردم را از تظاهرات منع کنند.

معروف احمد با اشاره به تلاش های قبلی نیروهای سعودی برای ارعاب مردم، تأکید کرد: امروزه وضعیت در عربستان بسیار پر تنش است، و قرار است روز یکشنبه زنان در حمایت از محمد صالح زنادی فعال حقوقی تظاهرات کنند.

معروف همچنین گفت: وضعیت زنادی که هدف گلوله نیروهای امنیتی قرار گرفته وخیم است؛ و او بیهوش در بیمارستان نظامی ظهران بستری است.

این فعال سیاسی عربستانی با اشاره به اینکه مقامات سعودی حتی از دیدار والدین زنادی با وی جلوگیری می کنند اظهار داشت: نیروهای امنیتی سعودی از ملاقات بستگان زنادی با وی جلوگیری می کنند و خبرهای جدیدی از وضعیت سلامتی او در دست نیست.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول