اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس معماری:

برج‌های هزاره سوم دست طراحان را باز می‎گذارد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس معماری گفت: برج‌های هزاره سوم به دلیل هندسه، شرایط اجرایی و شکل مکعب مستطیلی دست طراحان نما را هم باز می‎گذارد، تا اندیشه خود را با اتکا بر مواد و تکنیک صحیح، پیاده کنند و نمای خوبی ارائه کنند.

برج‌های هزاره سوم دست طراحان را باز می‎گذارد

شقایق آرتین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برپایی مسابقه‌ها و تبدیل دو سالانه‎های معماری به سالانه می‎تواند در راستای راهبرد معماری ایران موثر و برای معرفی هنر معماری و همچنین استفاده از ایده‎های نوین معماری هنرمندان این عرصه سودمند باشد.

وی افزود: مسئولان ما باید با حمایت از هنرمندان بهترین‌ها را در عرصه معماری معرفی کرده و ایده‌های آنها را در بهبود ساختار شهری به کار گیرند.

این کارشناس معماری با ابراز رضایت از مسئولان و حمایت آنان از هنرمندان ادامه داد: در حال حاضر در شهرهای مختلف ایران به منظور شهرسازی و یا بازسازی نمای شهری اقدامات زیادی انجام می‎شود، به عنوان مثال، شهرک‎های مسکن مهر که در ایران در حال ساخت بوده، بهترین فرصت برای استفاده از ایده‎های هنرمندان است.

وی ادامه داد: پیدایش مسابقه‌ای برای نمای یک بنا، نباید دور و گسسته از خود بنا باشد، چرا که نمی‌شود طراحی نما را از دیگر اجزای تشکیل‌دهنده یک بنا جدا کرد، نما باید با سازه، بنا و تمامی قسمت‎های شکل‌دهنده یک بنا همراهی داشته باشد.

آرتین با اشاره به اینکه، به اعتقاد من در حاضر برج سازی مد شده است و بهترین برج‎ها در ایران ساخته می‎شود، گفت: برج‎های هزاره سوم برای هنرمندان عرصه معماری محیطی را مهیا می‎کند که این هنرمندان بتوانند استعدادها و توانایی‎های خود را نشان دهند و به کار ببندند.

وی با بیان اینکه برج‌های هزاره سوم دست به شکل مستطیلی طراحی و اجرا می‎شود، ادامه داد: برج‌های هزاره سوم  به دلیل هندسه، شرایط اجرایی و شکل مکعب مستطیلی دست طراحان نما را هم باز می‎گذارد تا اندیشه خود را با اتکا بر مواد و تکنیک صحیح، پیاده کنند و نمای خوبی ارائه کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول