اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرنوشت پژو دامن روآ را گرفت

آتش‌سوزی پژوی روآ در کوثر راننده را متحیر کرد

خبرگزاری فارس: در کمال تعجب راننده و حاضرین در محل حادثه یک دستگاه پژوی روآ بدون نقص قبلی آتش گرفت و تبدیل به خاکستر شد.

آتش‌سوزی پژوی روآ در کوثر راننده را متحیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس در این آتش‌سوزی که پیش از ظهر امروز در یکی از خیابان‌های شهر گیوی رخ داد بعد از پیاده شدن راننده از خودرو پژوی روآ به یکباره از ناحیه موتور دچار آتش‌سوزی شد و در کمتر از 10 دقیقه تمام قسمت‌های خودرو دچار حریق شد.

در این حادثه که در محل احداث سد گیوی رخ داد صاحب خودرو در حال رانندگی به سمت کوثر با آتش‌سوزی قسمت موتور خودرو مواجه شده است.

سعید شمس راننده این خودرو گفت: بر اثر این حادثه قسمت موتور و جلوی خودرو به صورت کامل در آتش سوخت.

این خودروی جدید بدون داشتن عیب و نقص قبلی دچار آتش‌سوزی شده و مسئولان انتظامی نیز به فاصله کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر شدند.

صاحب این خودرو با تقدیر از تلاش‌های فرمانده و عوامل انتظامی شهرستان کوثر گفت: این آتش‌سوزی مهیب خودرو بعد از دقایقی با کمک نیروی انتظامی و رانندگان عبوری خاموش شد تا از سرایت به سایر فضاهای شهری جلوگیری شود.

کار‌شناسان امر با انتقال خودرو به نمایندگی ایران خودرو در حال بررسی ابعاد مختلف این آتش‌سوزی و اعلام نظر کار‌شناسی در این زمینه هستند.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول