اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

حضور 150 امدادگر جمعیت هلال احمر در جاده‌های زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 150 نفر از جمعیت هلال احمر استان زنجان به صورت روزانه در جاده‌های استان حضور دارند.

حضور 150 امدادگر جمعیت هلال احمر در جاده‌های زنجان

حسین عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب 19 پایگاه موقت، ثابت و سیار و 19 کانکس، خیمه نماز و چادر از 24 اسفند ماه سال گذشته در جاده‌های استان مستقر است.

وی تصریح کرد: با توجه به وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر و در راستای تامین آرامش فکری و آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر، اکیپ‌های جمیعت هلال احمر در جاده‌های استان مستقر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون به 33 هزار و 359 خانوار در جاده‌های استان کمک‌رسانی شده است خاطر نشان کرد: تعداد کل حادثه‌دیدگان در جاده‌ها 16 هزار و 361 نفر و مصدومان 130 نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تعداد نجات یافتگان 16 هزار و 346 نفر است، افزود: 97 نفر نیز به صورت سرپائی درمان شده و 12 نفر نیز مصدوم به بیمارستان‌های استان منتقل شده‌اند.

عزیزی با اشاره به اینکه تاکنون در حین انتقال به بیمارستان فردی فوت نشده است افزود: دو نفر در صحنه نیز فوت شدند.

وی افراد اسکان داده شده در استان زنجان را 10 هزار و 518 نفر عنوان کرد و گفت: 124 تیم عملیاتی و 458 نفر نیروی عملیاتی در ماموریت‌های جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تعداد آمبولانس‌های ماموریت‌های جمعیت هلال احمر را 103 دستگاه دانست و افزود: 10 خودروی نجات تیپ یک و 2 و 35 دستگاه کمک‌دار سبک و شش دستگاه سنگین در این ماموریت‌ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه 13 هزار و 472 بسته غذایی در بین مسافران استان توزیع شده است خاطر نشان کرد: 6 هزار و 404 بسته زیستی نیز در بین مسافران در راه مانده توزیع شده است.

عزیزی با اشاره به حضور 20 روزه جمعیت هلال احمر استان زنجان در جاده‌ها یادآور شد: 13 پست راهنمایی و رانندگی، شش خیمه نماز، 408 نفر از اعضای سازمان جوانان هلال احمر و 18 نفر عوامل اجرایی در جاده‌های استان در کنار مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مشکلی در جاده‌های استان به وجود نیامده است افزود: جمعیت هلال احمر در آمادگی کامل قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: مسافران می‌توانند با شماره 147 ندا، 7272521، 7273400، 3222784 و 09122416806 در صورت بروز مشکل تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه 150 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان زنجان به صورت روزانه در جاده‌های استان حضور دارند خاطر نشان کرد: 125 هزار نفر از اعضای جمعیت هلال احمر کشور در جاده‌ها مستقر هستند.

عزیزی با بیان اینکه حفظ سلامت مسافران از اهداف جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود افزود: حفظ جان مسافران موجب توسعه شاخص‌های سلامت در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول