اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر عالی ستاد تسهیلات سفرهای کشور

کرمان در میزبانی از مسافران نوروزی نمونه است

خبرگزاری فارس: ناظر عالی ستاد تسهیلات سفرهای کشور گفت: کرمان استان نمونه کشور در زمینه ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

کرمان در میزبانی از مسافران نوروزی نمونه است

سید‌حمیدرضا مصطفوی امروز در پایان بازدید از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مستقر در کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کرمان در زمینه ارائه خدمات و راهنمایی مسافران در مقایسه با سایر استان‌های کشور نمونه است.

وی با اشاره به تدبیر صورت گرفته در زمینه تجمیع فعالیت‌های نهادهای عضو ستاد تسهیلات نوروزی افزود: برای نخستین بار شاهد ارائه خدمات از سوی هلال‌احمر، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی در یک مکان واحد در قالب چادر و یا کانکس‌های راهنمای گردشگر هستیم که می‌تواند از سرگردانی مسافران و کاهش هزینه‌های مربوطه جلوگیری کند.

مصطفوی پاسخگویی و برخورد مناسب با گردشگران را مهم‌ترین ویژگی برتر ستادهای اطلاع‌رسانی مستقر در استان کرمان عنوان و خاطرنشان کرد: با به کارگیری نیروهای کارآزموده و مجرب راهنمایی گردشگران به بهترین شکل صورت می‌گیرد.

وی با تقدیر از زحمات استاندار کرمان گفت: آنچه در کرمان بیش از همه چیز خودنمایی می‌کند، همدلی و تعامل نهادهای عضو ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان است که ‌توانسته در افزایش سطح رضایتمندی مسافران مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول