اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قیام‌دشت:

آمریکا با ذلت عقب نشست / سیلی سخت مردم در انتخابات استکبار را عقب راند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قیامدشت با اشاره به شکست دوباره آمریکا در برابر ملت غیور ایران اسلامی گفت: ملت غیور ایران اسلامی سیلی سختی که مقام معظم رهبری پیش از انتخابات هشدار آن را به دشمنان داده بودند بر گوش دشمنان نظام زدند.

آمریکا با ذلت عقب نشست / سیلی سخت مردم در انتخابات استکبار را عقب راند

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین فضل خالقی در خطبه‌های نماز جمعه قیام‌دشت پس از توصیه همگان به تقوای الهی ضمن تبریک فرارسیدن سال 91 گفت: عید نوروز یکی از با ارزش‌‌ترین آداب و سنن ملی و دینی ایرانیان است.

امام جمعه موقت قیام‌دشت افزود: باید با عبرت آموزی از زنده شدن زمین و جوان شدن طبیعت ضمن بجای آوردن امور مربوط به این ایام مانند صله ارحام، نسبت به رفع مشکلات و گرفتاری‌های دیگر مومنان و هموطنان انجام وظیفه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار کرد: باید اشاعه فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی در کشور از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی جدی گرفته شود و  شان و منزلت ایرانی باید در اقتصاد به‌ویژه تولیدات آنان نیز مشهود باشد.

حجت‌الاسلام خالقی با اشاره به شکست مجدد ذلت بار آمریکا در برابر ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی گفت: دشمن از سوی ملت ایران سیلی محکمی را که مقام معظم رهبری پیش از برگزاری انتخابات به آن اشاره کردند، دریافت کرد و پس لرزه‌های این سیلی هشدار دهنده عقب نشینی فضاحت بار آمریکا و 11 کشور مفلوک، ‌مصیبت زده و بحرانی اروپا از اقدامات شکست خورده برای تحریم نفت ایران بود.

امام جمعه موقت قیام‌دشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جوار مرقد مطهر امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: رهبری در جمع زائران و مجاوران امام رضا (ع) در روز نخست سال 91 فرمودند «ما دنبال جنگ و سلاح هسته‌ای نیستیم اما از اعتقاد خودمان دفاع می‌کنیم، هر کس بخواهد جلوی ملت ایران بایستد در همان سطح جلوی آنها ایستاد و پاسخ آنها را می‌دهیم».

وی در ادامه افزود: ملت ایران در هیچ شرایطی رمز استقامت و ایستادگی را فراموش نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام خالقی تاکید کرد: اگر امروز دشمن زبون با تحریم نفت و سایر صادرات ایران سعی می‌کند فشار را بیشتر کند به یقین با تدبیری که مسئولان می‌اندیشند شکست خورده و راه عقب‌گرد را برای خود برمی‌گزینند و در چنین حال و هوایی که ایران مقتدر ما به سمت پیشرفت و قله‌های ترقی در حال حرکت است بزرگترین شعار و هدف‌گذاری ما باید رسیدن به خودباوری و تحقق شعار ما می‌توانیم باشد.

امام جمعه موقت قیام‌دشت در پایان تصریح کرد: امروز ملت ایران همچون گذشته گوش به فرمان مقام معظم رهبری با آمادگی کامل در عرصه‌های مختلف آماده ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هستند تا بار دیگر سیلی سختی بر گوش یاوه گویان بزنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول