اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قروه خبرداد

ورود 20 هزار مسافر نوروزی به قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از ورود بیش از 20 هزار مسافر نوروزی در طول چند روز اخیر با آغاز تعطیلات نوروزی به این شهرستان خبر داد.

ورود 20 هزار مسافر نوروزی به قروه

نادر فخری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: از 29 اسفند ماه سال گذشته تا کنون بیش از 20 هزار نفر مسافر وارد این شهرستان شده است که 300 نفر از آنها اقامت یافته‌اند.

وی به تمهیدات این شهرستان در راستای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی اشاره کرد و تصریح کرد: زمینه اسکان برای پذیرش یک‌هزار نفر مسافر در طول شب در این شهرستان فراهم شده است.

به گفته فرماندار قروه، امسال چهار مدرسه، یک هتل، یک مهمانپذیر و چهار مهمانسرای ادارات در این شهرستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

فخری با بیان اینکه تمامی امکانات رفاهی برای پذیرش مهمانان نوروزی در این شهرستان فراهم است، اضافه کرد: به منظور آشنایی و راهنمایی مسافرین با  اماکن تفریحی و دیدنی شهرستان نقشه و بروشورهای مختلفی توسط چادرهای هلال‌احمر در ورودی شهر در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد.

وی از قروه به عنوان یکی از زیباترین شهرستان‌های استان با داشتن جاذبه‌های توریستی نام برد و افزود:‌چشمه مجتمع سراب کوثر، چشمه آب معدنی باباگورگور، امامزاده جلال‌الدین و حمام تاریخی قصلان از اماکن و جاذبه‌های دیدنی این شهرستان است که مسافران می‌توانند از آنها بازدید کنند.

گفتنی است؛ شهرستان قروه با وسعت حدود 2 هزار و 430 کیلومتر مربع معادل 61/8 درصد مساحت استان را به خود اختصاص داده است.

این شهرستان با 4 مرکز شهری، 3 بخش، 9 دهستان و 127 آبادی دارای سکنه در جنوب شرقی استان کردستان قرار گرفته، از شمال به بیجار، از جنوب به کرمانشاه، از شرق به همدان و از غرب به سنندج محدود شده است.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول