اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد در مراسم استقبال از زائران عنوان کرد

رشد خدمات دهی پایانه مسافربری در ایام نوروز در مشهد

خبرگزاری فارس: مراسم استقبال از زائران مشهد با حضور شهردار مشهد، فرماندار مشهد و مدیرکل پایانه‌های مسافربری خراسان رضوی در محل پایانه مسافربری شهرداری مشهد برگزار شد.

رشد خدمات دهی پایانه مسافربری در ایام نوروز در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری، در حاشیه این مراسم شهردار مشهد اظهار کرد: شهرداری با برنامه‌ریزی‌هایی لازم درصدد برآمده است تا سطح خدمات‌دهی به زائران و مجاوران را در ایام نوروز گسترش دهد.

سید محمد پژمان افزود: در همین ارتباط با توجه به حجم ورود وخروج زائران درایام نوروز به مشهد تلاش شد با افزایش حجم خدمات‌دهی در پایانه مسافربری مشهد میزان رضایتمندی مسافرانی که به پایتخت معنوی ایران سفر می‌کنند افزایش یابد.

وی ادامه داد: همچنین با آماده سازی کمپ‌های مسافربری درصدد برآمدیم تا مشکل اسکان زائران را بر طرف کنیم.

پژمان با اشاره به فعالیت بازارهای روز شهرداری مشهد در ایام عید نوروز بیان داشت: توزیع مناسب میوه در ایام نوروز یکی ازمهمترین اهدافی است که توسط بازارهای میوه و تره بار شهرداری دنبال می‌شود.

حسن موحدیان، فرماندار مشهد نیزدر این مراسم با اشاره به حجم بالای ورود مسافران به مشهد در ایام نوروز گفت:در ایام نوروز با اقدامات انجام شده تلاش کردیم تا با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های اسکان، ایمنی وحمل و نقل میزان رضایتمندی زائران را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: انتظار می رود با اقدامات انجام شده توسط سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد، زائران به راحتی و بدون مشکل به شهرهای خود بازگردند.

انتهای پیام/خ۳۰/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول