اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر قلعه فلک‌الافلاک:

نمایش آدم‌ کوتوله‌ها در فلک‌الافلاک کذب است

خبرگزاری فارس: مدیر قلعه تاریخی و باستانی فلک‌الافلاک خرم‌آباد گفت: نمایش آدم کوتوله‌ها در موزه قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد کذب است.

نمایش آدم‌ کوتوله‌ها در فلک‌الافلاک کذب است

دیانوش چراغی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد ضمن تکذیب خبر نمایش آدم کوتوله‌ها در موزه قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد گفت: این موضوع کذب محض است، وجود خارجی ندارد و یک ترفند کامپیوتری است.

وی با بیان اینکه هنوز هم هدف از انتشار این موضوع که به صورت بلوتوث بوده برای کارشناسان این موزه نامفهوم است، اظهار داشت: چیزی به نام آدم کوتوله‌ها و نمایش آنها در قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد وجود خارجی نداشته و این شایعه هیچ توضیح علمی و باستان‌شناسی ندارد.

لازم به ذکر است چند وقت پیش یک خبر و بلوتوث با موضوع نمایش آدم کوتوله‌ها در موزه قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد در بین مردم خرم‌آباد و برخی شهرهای لرستان انتشار یافت که این موضوع موجب هجوم مردم برای بازدید از موزه آدم کوتوله‌هایی که وجود ندارد، شد.

قلعه تاریخی فلک‌الافلاک مربوط به عهد ساسانی در مرکز لرستان به شمار می‌رود که در طول ایام سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی میزبان مسافران و گردشگران زیادی از سراسر جهان است.

انتهای پیام/ک20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول