اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز به وقوع پیوست

تصادف خونین در محور پلدختر به اسلام‌آباد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس‌راه لرستان گفت: بر اثر برخورد یک تریلر کشنده عراقی با دو دستگاه کامیون و یک دستگاه مینی‌بوس در محور پلدختر به اسلام‌آباد 10 نفر کشته و مجروح شدند.

تصادف خونین در محور پلدختر به اسلام‌آباد

هویدا تزاز دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در خرم‌آباد گفت: صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر کشنده عراقی با دو دستگاه کامیون و یک دستگاه مینی‌بوس چهار نفر کشته و شش نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه تعداد کشته‌ها و مجروحان این حادثه همگی مربوط به مینی‌بوس هستند، اظهار داشت: علت این حادثه نقص فنی تریلر عراقی اعلام شده است.

فرمانده پلیس‌راه لرستان گفت: حوادث رانندگی منجر به فوت در محورهای ارتباطی استان لرستان در چند روز اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل (نوروز 90) بیش از 40 درصد افزایش داشته است.

تزاز افزود: در چند روز گذشته میزان حوادث رانندگی منجر به فوت 43 درصد و حوادث جرحی نیز 31 درصد افزایش داشته است.

وی بدون اشاره به رقم دقیق تصادفات و مرگ و میر و مصدومیت ناشی از آن در استان اظهار داشت: بیشترین علت بروز سوانح رانندگی استان در این مدت واژگونی خودروها به دلیل سرعت زیاد و عدم رعایت قوانین بوده است.

تزار از عموم مسافران نوروزی خواست به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن رعایت قانون و سرعت مطمئنه، به هشدارهای پلیس توجه کنند.

انتهای پیام/ک20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول