اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

تدابیر رهبری نقشه راه کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب نقشه راه مملکت اسلامی ایران، چراغ هدایت و نقشه راه ملت ایران است.

تدابیر رهبری نقشه راه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در تعیین اهداف کوتاه مدت کشور که در ابتدای هرسال مقرر می‌شود نقشه دشمنان را در برنامه‌ریزی‌های آنان خنثی می‌کند و کشور را در مسیر صحیح قرار می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی یعنی تاکید مجدد بر هویت ملی و اسلامی کشور و به معنای خودباوری و اعتماد به نفس خواهد بود که اعتقاد به توانمندی‌های خودی و سرمایه‌های مادی و معنوی دقیقا بر خلاف آن چیزی است که دشمن برای ما طراحی می‌کند.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با بینش عمیق و نگاه حکیمانه خود مسیر حرکت و راه پر تلاطم ملت عظیم ایران را به سوی عظمت و پیروزی مشخص کرده و با نامگذاری سال 91 به سال‌ «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» بر اهمیت و ضرورت توجه و اهتمام مضاعف در این زمینه و تلاش و کوشش مستمر برای خنثی کردن توطئه دشمنان تاکید کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازگشت به خویشتن خویش و پیگیری اهداف ترسیم شده از طرف رهبر معظم انقلاب وظیفه تک‌تک افراد ملت بوده و مسئولان نظام باید تلاش و فعالیت‌های خود را در این راستا قرار دهند تا به سربلندی هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی کمک کنیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول