اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در غروب 28 اسفند ماه

توفان شدید کوهبنان را در نوردید

خبرگزاری فارس: توفان شدید امروز شهرستان کوهبنان را درنوردید.

توفان شدید کوهبنان را در نوردید

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، وزش توفان از ساعاتی پیش در شهرستان کوهبنان موجب خسارت شدید به گنبد طلایی حرم مطهر امامزاده بی‌بی خاتون ‌دهستان جور شد.

در این راستا فرماندار کوهبنان با تیمی از اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه در این مکان حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند و با استفاده از دو جرثقیل از پایین افتادن گنبد طلایی که به تازگی ساخته و نصب شده بود، جلوگیری کردند.

منصور متقی در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: وزش باد نسبتا شدید در کوهبنان موجب شکسته شدن درختان و بروز خسارت به سردرختی‌ها و ریزش گل‌های درختان شده است.

وی گفت: توفان امروز در شهرستان کوهبنان ‌مشکلاتی را در رفت و آمد شهروندان و خودروها نیز به وجود آورده است به گونه‌ای که هاله‌ای از گرد و خاک سطح شهر را فرا گرفته است.

متقی عنوان کرد: کاهش دید در شهر به حدی است که موجب ایجاد مشکل در تردد در خیابان‌ها و تنفس برای مردم شده است.

وی خاطرنشان کرد: وزش بادهای شدید به همراه ریز دانه‌های گرد و خاک در مسیرهای اصلی کوهبنان به کرمان و کوهبنان به یزد از ساعتی پیش موجب کاهش شدید دید در این مسیرها شده که غافلگیری بسیاری از مسافران و میهمانان نوروزی را در پی داشته است.

وی گفت: در اثر ورزش باد شدید امروز شاهد قطع برق و خاموشی در بخش طغرالجرد شهرستان بوده‌ایم که پس از چند ساعت تلاش اداره برق این مشکل رفع شد.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: با حضور کارشناسان مربوطه میزان خسارت گنبد امامزاده بی‌بی خاتون، درختان و مزارع کشاورزی نیز اعلام می‌شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول