اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور صورت گرفت

فارغ التحصیل شدن 15 دانشجوی رشته چند رسانه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: با دفاع 15 نفر از دانشجویان رشته چند رسانه‌ای از پایان‌نامه‌های خود، نخستین گروه کارشناسان رشته چند رسانه‌ای (مولتی مدیا) از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند.

فارغ التحصیل شدن 15 دانشجوی رشته چند رسانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، محمدعلی کی‌نژاد افزود: با توجه به نیاز مبرم کشور به علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات و هنر در فضای مجازی امیدواریم این دسته بتوانند در جامعه مثمرثمر واقع شده و به میهن اسلامی خدمت کنند.

وی با تجلیل از استعدادهای این دانشجویان، بزرگ‌ترین نیاز این رشته را ذهن خلاق، ایده‌های نو، منابع علمی جدید و آشنایی با هنر اسلامی و ایرانی عنوان کرد.

کی‌نژاد یادآور شد: دستور اخیر و حکم رهبر معظم انقلاب برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی نیز نشان از تدبیر معظم‌له در خصوص لزوم سیاست‌گذاری و سرمایه‌گذاری وسیع برای بهره‌گیری از فضای مجازی و استفاده از خدمات مفید و گسترده اینترنت در تمام شئونات زندگی و برای تمام هموطنان دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: موج بیداری اسلامی در جهان و منطقه نیازمند حضور پررنگ ما در فضای مجازی با ویژگی‌های هنر ایرانی و اسلامی است و این رشته می‌تواند ضمن جلوگیری از آسیب‌ها و انحرافات موجود در اینترنت، هنر و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کند.

براساس این گزارش، 'کارشناسی رشته چند رسانه‌ای' دارای ماهیت بین رشته‌ای بوده و برای اولین بار و تنها در دانشکده هنرهای رایانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز از بهمن ماه سال 1386 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه‌اندازی و مبادرت به پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور می‌کند و در حال حاضر بالغ بر 136 نفر در این رشته در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول