اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا فردا بعد از ظهر

کاشان گرد و غباری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان گفت: پدیده گرد و غبار و تندباد شهرستان کاشان تا فردا بعد از ظهر ادامه می‌یابد.

کاشان گرد و غباری است

عباس اسلامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تندباد عصر روز گذشته با سرعت 45 کیلومتر در ساعت شهرستان کاشان را در نوردید و شامگاه روز گذشته پدیده گرد و غبار این شهرستان را فراگرفت و هنوز نیز ادامه دارد.

وی افزود: وزش باد با سرعت 45 کیلومتر که از عصر روز گذشته در شهرستان کاشان آغاز شد در ادامه با پدیده گرد و غبار و کاهش دمای هوا در شب گذشته همراه شد.

اسلامی یادآور شد: پدیده گرد و غبار که هم اکنون نیز در شهرستان کاشان ادامه دارد، تا فردا بعداز ظهر نیز استمرار می‌یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان عنوان کرد: پدیده گرد و غبار در داخل محدوده شهرستان دید افقی را به یک کیلومتر کاهش داده است.

به گفته وی به دلیل غلظت پدیده گرد و غبار در منطقه کاشان دید افقی در خارج از شهرستان نیز به کمتر از یک کیلومتر کاهش یافته است.

اسلامی کانون گرد و غبار در شهرستان کاشان را کشور عراق اعلام کرد و ابراز داشت: این پدیده باعث کاهش 10 درجه‌ای هوا در این شهرستان شده است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان متذکر شد: هوای ظهر امروز شهرستان کاشان نسبت به ظهر روز گذشته هفت درجه سردتر شده است.

اسلامی تأکید کرد: هم اکنون این سیستم در شهرستان کاشان نیمه فعال است و پدیده گرد و غبار تا بعد از ظهر فردا دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی از بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند خواست در صورت امکان از منزل خارج نشوند و در صورت نیاز قبل از خارج شدن از منزل حتماً از ماسک استفاده کنند. 

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول