اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‌های سیستان و بلوچستان:

هدف زندانبانی اسلامی بازسازی شخصیت است

خبرگزاری فارس: مدیر کل زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: نگرش و هدف راهبردی در زندانبانی اسلامی و اصلاحی، انسان‌سازی و بازسازی شخصیت مددجویان است.

هدف زندانبانی اسلامی بازسازی شخصیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌ و بلوچستان، علیرضا بابایی در آخرین جلسه شورای اداری سال‌جاری این اداره کل اظهار داشت: نگرش و هدف راهبردی در زندانبانی اسلامی و اصلاحی انسان‌سازی و بازسازی شخصیت مددجویان با تعالیم دینی و فرهنگی و بهره‌گیری از آموزه‌های و مفاهیم اسلامی است.

وی با اشاره به جایگاه و مرتبه والای انسان در جهان آفرینش افزود: توانمندی انسان بنا بر ذات و فطرت او که ریشه در ذات الهی و توان و قدرت لایتناهی است، می‌تواند انسان را به بالاترین جایگاه و مرتبه در نزد خداوند بزرگ برساند و ضروری است انسان‌ها از این نعمت خدادادی استفاده بهینه کنند.

بابایی ادامه داد: بارها توانمندی و هنر نیروی انسانی و جوانان کشور را در عرصه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بخصوص در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مشاهده کرده‌ایم و در حال حاضر نیز شاهد توان علمی کشور در عرصه‌های هسته‌ای، پزشکی و صنعتی هستیم که این امر نشانگر توان بالای نیروی انسانی در کشور و این امر خطیر بوده که اگر بتوان از منابع انسانی به نحو احسن و درست بهره گرفت اهداف ناممکن به راحتی قابل دسترس و ممکن می‌شوند.

مدیر کل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال 91، بیان داشت: در سال آتی با توجه به برنامه توسعه قضایی و چشم‌انداز توسعه پنج ساله کشور و هدف‌گذاری بر خروجی‌های مناسب و مثبت در بخش اصلاح و تربیت مددجویان، باید با برنامه‌ریزی دقیق، ضمن جلوگیری از اسراف، تبذیر و بی‌انضباطی مالی زمینه و بستر تحقق اهداف راهبردی سازمان زندانهای کشور را فراهم کرد.

مدیر کل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هدف از تغییرات مسئولان در سیستم اداری بهبود و ارتقای فرآیند خدمت‌رسانی به مردم و بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت‌های موجود و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منابع انسانی است اضافه کرد: تغییرات مسئولان زمانی مثمرثمر است که همراه با اندیشه و تفکر سازنده و خلاق بوده و منجر به پویایی و کارآمدی مجموعه اداری شود.

بابایی ادامه داد: هدف در سیستم مدیریتی در زندانبانی اسلامی و اصلاحی، بهره‌گیری از عقل و تفکر جمعی، ارتقای توانمندی منابع انسانی و بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان زندان‌های کشور در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مددجویان در زندان‌ها و فراهم کردن بستر بازگشت شرافتمندانه مددجویان به جامعه است.

در پایان این جلسه مدیر کل زندان‌های سیستان و بلوچستان با بیان و تأکید بر عالمانه انجام دادن امور همراه با حفظ امانتداری بعنوان شروط توفیق در مسئولیت‌های شغلی، محمود باهنر را به عنوان معاون جدید اداری و مالی اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان معرفی کرد.

انتهای پیام/ن۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول