اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق ستاد تسهیلات نوروزی:

تعطیلی نانوایی‌های اطراف حرم در ایام نوروز لغو شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق ستاد تسهیلات نوروزی قم گفت: تعطیلی نانوایی‌های اطراف حرم لغو شده است تا مردم در ایام نوروز با مشکلی در تامین نان مواجه نشوند.

تعطیلی نانوایی‌های اطراف حرم در ایام نوروز لغو شد

رضا دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: در ایام تعطیلات نوروزی علاوه بر خدمات‌رسانی به مسافران و زائران شهر قم، مسئولیت ارائه خدمت به همشهریان نیز در زمینه تنظیم بازار و توزیع ارزاق بر عهده این کمیته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حجم نقدینگی در پایان سال افزایش می‌یابد، با هماهنگی‌های انجام شده تمام شعب بانک استان تا آخر سال فعالیت خود را بیشتر کرده و تا ساعت 17 هر روز دایر هستند.

مسئول کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به فعالیت دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها گفت: تمام این دستگاه‌ها در ایام عید کشیک داشته و تامین ذخیره اسکناس نیز برای آنها انجام شده است.

دهناد در ادامه سخنان خود یادآور شد: هماهنگی‌ با کارخانه‌های تولید آرد صورت گرفته است تا بدون محدودیت فعالیت کرده تا تهیه نان در نوروز با مشکل مواجه نشود.

به گفته وی تعطیلی نانوایی‌های اطراف حرم لغو شده است تا مردم در ایام نوروز مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

مسئول کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های بهاره در سه نقطه از شهر و در شش مقطع زمانی مختلف خاطر نشان کرد: شهروندان با برپایی نمایشگاه‌های بهاره مشکلاتی در زمینه تهیه ارزاق و کالاهای مورد نیاز خود نخواهند داشت.

دهناد گفت: در این نمایشگاه‌ها مرغ منجمد با قیمت 3 هزار و 100 تومان و همچنین مرغ گرم با قیمت 3 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به عرضه میوه نوروزی در سطح شهر همانند سال‌های گذشته گفت: هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های اولیه انجام شده و 62 مرکز برای این منظور فعالیت می‌کنند.

مسئول کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق ستاد تسهیلات نوروزی افزود: به منظور تقویت بازرسی‌ها، شعبه ویژه مجموعه ادارات کل تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت در ایام تعطیلات تشکیل شده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول