اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نوین خبر داد

ناتوانی بازیکنان تیم نفت‌ و گاز گچساران در مهمان‌نوازی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نوین اصفهان گفت: بازیکنان تیم فوتبال گچساران برای چهارمین بار عدم شایستگی خود را در مهمان‌نوازی از سایر تیم‌ها به همگان نشان دادند.

ناتوانی بازیکنان تیم نفت‌ و گاز گچساران در مهمان‌نوازی

هاشم سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش در برابر تیم نفت و گاز گچساران اظهار داشت: تیم ما یک بر صفر از تیم حریف جلو بود تا اینکه در دقیقه 88 بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران یک گل آفساید را وارد دروازه تیم ما کرد.

وی در مورد برخورد هواداران و بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران گفت: آنها پس از بازی با بازیکنان مهمان خود آغاز به زد و خورد کرده و به این ترتیب ناشایستگی تمام عیار خود و برخی از مسئولان این باشگاه را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نوین با بیان اینکه برخی از مسئولان و مدیران باشگاه نفت و گاز هم‌چنان سعی در حفظ بازیکنان بی‌کفایت خود دارند، تصریح کرد: از جمله دلایل چنین ضعف‌هایی وجود نیروی انتظامی حاضر در چنین بازی‌هایی است که قادر به حفظ نظم و آرامش نیست.

وی در ادامه صحبت‌های خود تأکید کرد: مسئول پلیس ورزشگاه شخصی به نام انوشیروان مظفری بود که نه تنها هیچ‌گونه تلاشی برای آرام کردن اوضاع به هم ریخته موجود از خود نشان نداد بلکه در تبانی با سردسته هواداران آشوبگر وی را از صحنه متواری کرد که این موضوع سبب شد یکی از افراد حوزه تدارکات تیم ذوب‌آهن نوین هم‌اکنون در بیمارستان بستری باشد.

سلطانی اشاره‌ای به عملکرد ضعیف فدراسیون فوتبال برای برچیدن معضلات رقابت‌های فوتبال کرد و گفت: چنین فوتبال و رقابت‌هایی از هیچ‌گونه ارزشی برخوردار نیست.

وی تأکید کرد: مقامات فدراسیون فوتبال باید به چنین نکته‌هایی توجه داشته باشند که تیم نفت و گاز گچساران به هیچ عنوان شایستگی حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم را نداشته و کمیته انضباطی نیز باید تصمیمات جدی و کاربردی را در ارتباط با چنین حاشیه‌هایی اتخاذ کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نوین در مورد تیم تاکید کرد: استراتژی مدیریتی من غیرت، توانایی، صداقت و کار و تلاش است که این صفات را در تک تک بازیکنان خود نیز مشاهده می‌کنم و به طور حتم با انگیزه‌های قدرتمندی که در تیم فوتبال ذوب‌آهن نوین به وجود آمده است رسیدن به قله‌های پیروزی دور از دسترس نیست.

وی اظهار داشت: تیم فوتبال ذوب‌آهن نوین در حالی به سوی آینده‌ای روشن در حرکت است که این تیم علاوه بر مشکلات مالی از نبود برخی از بازیکنان اصلی خود نیز در رنج است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول