اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

البرادعی سازش با سران رژیم مبارک را موجب شکست انقلاب مصر دانست

خبرگزاری فارس: مدیر کل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محکوم کردن هرگونه سازش با مقامات و سران رژیم سابق مصر تاکید کرد که این اقدام تلاشی برای به شکست کشاندن و ناکام کردن انقلاب مصر است.

البرادعی سازش با سران رژیم مبارک را موجب شکست انقلاب مصر دانست

 به گزارش فارس به نقل از الجزیره، محمد البرادعی، مدیرکل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در صفحه توئیتر خود هرگونه سازش و تسامح با مقامات رژیم سابق مصر را رد و با آن مخالفت کرده است.

البرادعی در صفحه توئیتر خود نوشته است که سخن از سازش با رهبران رژیم سابق مصر درباره قضایا و پرونده‌های فساد مالی و عدم محاکمه آنها نوعی فساد سیاسی و تلاش برای به شکست کشاندن انقلاب مصر و ناکام کردن آن است.

وی همچنین با انتقاد از دادن اختیارات گسترده به دادگاه‌های نظامی مصر، این اقدام را یکی از خصوصیات و نشانه‌های رژیم‌های دیکتاتوری برشمرد.

وی با بیان اینکه پارلمان مصر در تحولات این کشور نقشی پر رنگی ندارد، این سوال را مطرح کرد که جایگاه مجلس ملت در قانون کنونی مصر که باید آن را قانونی علیه آزادی و قانونمندی برشمرد، واقعا کجاست؟

وزیر دارایی مصر چهارشنبه گذشته از قصد شماری از سران رژیم سابق این کشور که به اتهام فساد مالی در زندان بسرمی‌برند، جهت بازگرداندن اموال مسروقه در برابر عفو خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول