اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج بازخوانی نخستین جشنواره نمایش خیابانی "تبریزیم" اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد برگزاری نخستین جشنواره نمایش خیابانی "تبریزیم" از اعلام نتایج بازخوانی نمایش‌‌نامه‌های راه یافته به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

نتایج بازخوانی نخستین جشنواره نمایش خیابانی "تبریزیم" اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، سید رضا علوی گفت: از بین 67  نمایش‌نامه رسیده به دبیرخانه این جشنواره که فراخوان آن بهمن‌ماه سال جاری منتشر شده بود، 19 اثر نمایشی به‌عنوان آثار پذیرفته شده در هیئت بازبینی این جشنواره شناخته شده‌اند.

وی افزود: هیئت بازخوانی این جشنواره، برای انتخاب آثار راه یافته به دبیرخانه جشنواره سه معیار توجه به کیفیت آثار، مرتبط بودن با مفاد مندرج در فراخوان جشنواره و قابلیت اجرای نمایش‌های خیابانی در اماکن مختلف را به عنوان معیارهای اصلی انتخاب آثار اعلام کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: صاحبان آثار برگزیده موظف هستند تمرینات نمایشی و برنامه‌ریزی‌های خود را تا هفته اول فروردین‌ماه سال 91 ادامه دهند تا هیئت بازبینی نهایی در هفته منتهی به جشنواره در مورد آثار راه یافته به این مرحله از جشنواره داوری کنند.

وی با تشکر از جمال حسین‌پور توانا، شهرام خزرایی و امیر نصیربیگی به‌عنوان اعضای هیئت بازخوانی نمایشنامه‌ها خاطرنشان کرد: اعضای این هیئت تلاش کردند با رعایت جزئیات مندرج در فراخوان این جشنواره، نسبت به معرفی بهترین متون به مرحله نهایی اقدام کنند. 

علوی جوایز رتبه‌های اول تا سوم در بخش «طرح ایده» را به ترتیب 10، هفت و چهار میلیون ریال اعلام کرد و افزود: رتبه‌های اول تا سوم بخش «کارگردانی» نیز 10، هفت و چهار میلیون ریال خواهد بود که برای نفرات اول هر دو بخش دیپلم افتخار و تندیس جشنواره اعطا خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین رتبه‌های اول تا سوم بخش بازیگری نیز، هفت، پنج و سه میلیون ریال به‌عنوان جایزه دریافت خواهند کرد و جایزه نمایش برتر هیئت داوران، مبلغ 15 میلیون ریال و تندیس جشنواره از سوی هیئت داوران دریافت اعطا می‌شود. 

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول