اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت حضور پربرکت رهبر فرزانه انقلاب

سال 90 به عنوان سالی به یادماندنی در تاریخ کرمانشاه ماندگار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: سال 1390 به عنوان سالی به یادماندنی و خاطره‌انگیز در تاریخ کرمانشاه و مردم این استان ماندگار شد.

سال 90 به عنوان سالی به یادماندنی در تاریخ کرمانشاه ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه نورالله حسینی در جمع خبرنگاران و اعضای شورای اطلاع رسانی استان در سالن شهدای دولت استانداری، اظهارداشت: بدون تردید سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در سال جاری پس از سال‌های متمادی به استان به عنوان یک سال به یادماندنی و خاطره انگیز در تاریخ استان ماندگار شد.

وی افزود: همه مردم جهان از طریق شبکه‌های مختلف خبری شاهد اوج عشق و سرسپردگی مردم کرمانشاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی‌امر مسلمین بودند و این سفر علاوه‌بر برکات معنوی فراوان از نظر شاخص‌های اقتصادی و بودجه نیز منشاء خیر و برکت زیادی برای استان داشت که در آینده میزان و سطح تأثیر آن بیشتر جلوه‌گر خواهد شد.

وی اظهار داشت: نقطه اوج فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران محترم در همین سفر و دیگر سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، هفته دولت، روز جهانی قدس، حماسه 9 دی ماه و دهه مبارک فجر، راهپیمایی یوم الله22 بهمن و انتخابات پرشور و حماسه 12 اسفند ماه کاملاً مشهود و برکسی پوشیده نیست از این رو نقش مؤثر رسانه‌ها در خلق و انتشار این حماسه‌های بی‌بدیل قابل تقدیر و امتنان است.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، تصریح کرد: مردم استان کرمانشاه نیز در همه برنامه‌ها و مراسم‌ها و خلق این حماسه‌های جاودان حضور باشکوه خود را به نمایش گذاشته و با حضور خود به همگان پیام دادند که ما راه امام (ره) را با قدرت هر چه بیشتر ادامه خواهیم داد و به رهبر عالیقدر خود عشق می‌ورزیم و مانند همیشه پاسدار خون‌های شهدای عزیزمان هستیم و همواره و پیوسته از مسیر عزتمندی ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد.

حسینی با تقدیر از رسانه‌های استان اعم از خبرگزاری‌ها، مطبوعات، صداوسیما و تمام اهل قلم خاطر نشان کرد: همه رسانه‌های استان در خلق این حماسه‌های شگرف و به یادماندنی نقش ارزنده‌ای داشتند از این رو از مدیران انتظار می‌رود در اهداف مورد نظر دستگاه های ذیربط خود بیش از پیش به نقش رسانه‌ها توجه نمایند و از این پتانسیل خوب و سازنده در استان استفاده کامل و بهینه را به عمل آورند.

وی با تأکید بر این مطلب که تقویت رسانه‌ها و روزنامه‌ها سبب رشد و غنای فرهنگی استان می‌شود، گفت: نقش رسانه‌ها و رسالت دست‌اندکاران رسانه‌ای به‌ویژه خبرنگاران عزیز خطیر، سنگین، حساس و پرمشغله است که از مسئولان روابط عمومی‌های استان نیز می‌خواهیم در حوزه مسئولیت خود به گونه‌ای عمل کنند که مردم نتیجه کارها را به خوبی احساس کنند و با کمک گرفتن از رسانه‌ها مطمئنا" این مهم سریع‌تر محقق خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سال 1390 سال مملو از فعالیت های مختلف بود گفت: به قول استاندار کرمانشاه استان در این سال به یک کارگاه سازندگی تبدیل شد و همه در راستای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت عزم خود را جزم کردند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به فلسفه کاری روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: فلسفه روابط عمومی مردم‌مداری است و هدف روابط عمومی ایجاد، حفظ و تداوم ارتباط است و وظیفه روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی و پاسخگویی است، از این‌رو یک روابط عمومی پویا و کارآمد باید بتواند برای حل مشکلات ارتباطی سازمان خود برنامه‌ریزی نماید.

وی گفت: روابط عمومی کاری سنگین و پیچیده و در جایگاه اصلی خود بسیار با ارزش است که می‌تواند محرک کننده روند توسعه و شکوفایی استان باشد.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها تأکید کرد: بدون شک امروز کمتر سازمانی است که خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ها بداند و اگر روابط عمومی‌ها بخواهند تأثیرگذار باشند باید از همه نظر در جایگاه شایسته خود قرار داشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه عوامل موفقیت یک روابط عمومی را نوآوری، حفظ کرامت انسان‌ها و رابطه منطقی با گروه‌های مختلف جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول