اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دفاع اوباما از تصمیم خود مبنی بر عدم مداخله نظامی در سوریه

خبرگزاری فارس: اوباما پس از نشست خود با کامرون، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به دفاع از تصمیم خود در جهت عدم حمله نظامی به سوریه پرداخت.

دفاع اوباما از تصمیم خود مبنی بر عدم مداخله نظامی در سوریه

به گزارش فارس به نقل از روزنامه واشنگتن پست، اوباما در اظهاراتی از تصمیم خود مبنی عدم مداخله نظامی ایالات متحده در سوریه، دفاع کرد.

اوباما پس از  نشست خصوصی که با دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان داشت، علیرغم درخواست مجدد خود از بشار اسد برای کناره گیری، اعلام کرد که ما باید پیش از هرگونه اقدام تهاجمی، به نتایج هر کار خود بیندیشیم.

اوباما این سخنان را در کنفرانس مطبوعاتی که پس از نشست با کامرون در کاخ سفید ترتیب داده بود، عنوان کرد. جو حاکم بر این کنفرانس مطبوعاتی بیشتر به سوالات مربوط به اوضاع سوریه، افغانستان و ایران اختصاص داشت.

اوباما عنوان کرد، بهترین کاری که در حال حاضر می توان انجام داد، این است که از اتحاد جامعه جهانی علیه آنچه که در سوریه رخ می دهد، اطمینان یابیم.

علاوه بر این موضوع، بحث خروج نیروهای نظامی از افغانستان، از دیگر موارد مورد بحث در نشست کامرون و اوباما بوده است، که بر این اساس به خروج کامل نیروهای نظامی از افغانستان تا سال 2014 تاکید شده است.

البته اوباما در این صحبت‌ها بر ادامه فشارهای سیاسی به سوریه تاکید کرده، و همچنین عنوان کرده که کمک های امدادی باید به مردم این  کشور ادامه یابد. اوباما افزود: "ما باید مراقب باشیم تا با مداخله نظامی که می‌تواند موجب بروز جنگ شهری می‌شود، باعث کشته شدن انسان‌های بیشتری نشویم. مردم سوریه بیشترین ضربه را از این تصمیمات متحمل می شوند."

انتهای پیام/س.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول