به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار معاون عملیات و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان صبح امروز طی نشستی به تشریح وضعیت اطلاعرسانی و نقش و جایگاه آگاهی برای گردشگران نوروزی پرداخت و اظهار داشت: با آمادگی کامل از اواخر اسفند به استقبال میهمانان نوروزی خواهیم رفت و سعی داریم با ارائه خدمات مناسب از قبیل بکارگیری الزامات شناورها، اشاعه فرهنگ محیط زیست دریایی، ایجاد شماره ضروری 1450 به عنوان تلفن هماهنگی بین ارگانهای مربوطه، گشت مداوم دریایی و تجهیز شناور هلال احمر به امکانات و تجهیزات نجات دریایی با همکاری ارگانها بتوانیم پاسخگوی مسائل و مشکلات میهمانان نوروزی در ایام عید باشیم.
رمضان هراتی افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی با ارائه بروشورهای اطلاعرسانی با اطلاعاتی همچون شماره تلفنهای ضروری در مواقع حوادث دریایی، شکایات، دریافت اطلاعات و جزر و مد دریا، ساعت تردد شناورها و خصوصیات یک شناور تهیه کرده و در مکانهای در نظر گرفته شده در اختیار مسافران قرار میگیرد.
وی بیان کرد: گارد و انتظامات اداره کل بنادر و دریانوردی چابهار با گشتزنیهای مداوم به صورت امداد و نجات در حوضچه بنادر شهید کلانتری و شهید بهشتی کنترل اوضاع را از لحاظ ترددهای شناورهای غیر مجاز بر عهده دارد.
معاون عملیات و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار امیدواری کرد تا با یکدلی و تعامل ارگانها نسبت به هم شاهد میزبانی شایسته در سال 91 باشیم.
این نشست با حضور ارگانهای دریایی از قبیل پایگاه دریابانی، شیلات، منطقه آزاد، شهرداریها و فرمانداریهای چابهار و کنارک در فضایی صمیمی با هدف همکاری و اطلاعرسانی گسترده و آگاهانه به مردم چابهار و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی که به این منطقه سفر خواهند کرد تشکیل شد.
پایان جلسه حاضران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینههای مختلف در ایام نوروز پرداختند.
انتهای پیام//د1000