اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام پایانی امسال صورت می‌گیرد

توزیع 13.5 تن سیب و پرتقال در هیرمند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هیرمند گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال 13.5 تن سیب و پرتقال در شهرستان هیرمند توزیع می‌شود.

توزیع 13.5 تن سیب و پرتقال در هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند رضا شهریزاد امروز در جلسه شورای نظارت و کنترل بازار شهرستان هیرمند اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا و احتمال تخلف برخی از افراد سودجو در بازار این اداره تمهیدات لازم را برای مقابله با این‌گونه مسائل در سطح شهرستان هیرمند اندیشیده است.

وی افزود: به منظور کنترل بازار از یازدهم اسفندماه جاری تاکنون 230 مورد بازرسی انجام شده که 15 مورد پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هیرمند بیان کرد: برای تنظیم بازار گوشت نسبت به تامین بیش از 5 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب کیلویی 31 هزار ریال اقدام شده است.

شهریزاد در زمینه تنظیم قیمت برنج نیز در شهرستان هیرمند گفت: در حال حاضر مقدار 30 تن برنج تایلندی و اروگوئه به قیمت مصوب 8 هزار ریال در حال توزیع است.

وی ادامه داد: برای تامین مایحتاج عمومی در پایان سال و نیز حمایت از اقشار کم درآمد، 15 واحد صنفی فروش فوق‌العاده در سطح بازار در رسته‌های مختلف از جمله پوشاک، کیف و کفش و لوازم خانگی و خواروبار فروشی در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هیرمند تصریح کرد: از امروز به میزان بیش از 5/13 تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار میوه نوروز 91 در بیش از پنج نقطه از سطح شهرستان به صورت ثابت و سیار با قیمت مصوب و با نصب بنر و درج قیمت توزیع خواهد شد.

شهریزاد افزود: تعداد پنج نانوایی کشیک نیز در شهرستان هیرمند به منظور رفاه حال مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی از برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی شهرستان خبر داد و گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 91 با همکاری بازرسان اصناف از 11 اسفندماه جاری در این شهرستان آغاز شده که با اولویت کالایی، پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی و مراکز حمل و نقل با شدت بیشتر صورت می‌پذیرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هیرمند اضافه کرد: در این راستا به برگزاری گشت‌های مشترک با شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی و همچنین تنظیم لیست کشیک در ایام تعطیل اقدام شده است.

شهریزاد در ادامه از شهروندان هیرمندی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را با تلفن 124 و 2622675 اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول